וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה בקלאסיקר ההולנדי: יאפ סטאם התפטר מאימון פיינורד

בלם העבר בן ה-47, שניצח פעמיים את הפועל באר שבע באוגוסט, החליט לעזוב לאחר הרביעייה שספג מאייאקס ולאור התוצאות הרעות: "הגעתי למסקנה שעדיף שאפנה את מקומי"

עריכת וידאו: מתן חדד

יאפ סטאם התפטר הערב (שני) מאימון פיינורד, יממה לאחר התבוסה הכואבת 4:0 בקלאסיקר ההולנדי לאלופה אייאקס. הקבוצה מרוטרדם ירדה למקום ה-12 כשבמאזנה 14 נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים והיא במרחק 15 נקודות מאייאקס המוליכה ותשע מאלקמאר שנמצאת במקום השני המוליך גם הוא לליגת האלופות.

יאפ סטאם מאמן פיינורד. קובי אליהו
לפחות יזכור את טרנר לטובה. יאפ סטאם/קובי אליהו

בלם העבר מונה בחודש יוני במקום ג'ובאני ואן ברונקהורסט והספיק לנצח פעמיים 0:3 את הפועל באר שבע בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל צבר שם רק שלוש נקודות מתוך תשע ובשילוב התוצאות הרעות בליגה רשם ארבעה חודשים מאכזבים מאוד בתפקיד. "זו לא הייתה החלטה פשוטה", אמר סטאם בן ה-47, שאימן לפני כן את רדינג האנגלית ואת זוולה. "חשבתי על זה היטב ובמשך זמן רב. המסקנה שלי הייתה שלטובת המועדון, השחקנים וגם לטובתי, עדיף שאפנה את מקומי".

המנהל הטכני סיאק טרוסט אמר: "למאמן הייתה את התמיכה שלנו וכל השחקנים רצו שימשיך, אבל אם מישהו אומר שהוא לא מאמין ביכולתו להמשיך ולא רוצה להחזיק בתפקיד, אנחנו מכבדים את רצונו. כמה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully