וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטות: חימקי הביסה את פנאתינייקוס, ניצחון רביעי רצוף לאפס

רבע אחרון של 13:26 סימן לרוסים את הדרך ל-86:103. הטורקים גברו על הכוכב האדום 70:85, ניצחונות למילאנו ו-וילרבאן

ואסילייה מיצ'יץ', אנדולו אפס. GettyImages
הוביל את אפס לניצחון רביעי רצוף. מיציץ'/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג והראשון שנערך העונה באמצע השבוע יצא לדרך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. חימקי מוסקבה ניצחה את פנאתינייקוס במשחק שפתח את המחזור ומיד לאחר מכן אנאדולו אפס גברה על הכוכב האדום בלגרד. בשני המשחקים שנעלו את הערב, גם מילאנו ו-וילרבאן השיגו ניצחונות.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
שבד וחימקי בכושר שיא/GettyImages

חימקי מוסקבה - פנאתינייקוס 86:103

הקבוצה הרוסית ממשיכה לדהור והיא כבר במאזן 1:4 ונראית כמועמד אמיתית לפלייאוף. המשחק הערב היה צמוד עד פתיחת הרבע האחרון, אבל במצב של 75:80 לזכותה, חימקי יצאה לריצת 0:7 שהעניקה לה הפרש דו ספרתי ראשון וסגרה סיפור. אלכסיי שבד הוליך שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 26 נקודות (9 מ-16 מהשדה) ו-7 אסיסטים. יאניס טימה הצטיין עם 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וגם יונאס ירבקו קלע 14. ג'ימר פרדט הוביל את הקלעים של פאו עם 16 נקודות, ניק קלאתיס תרם 10 נקודות ו-11 אסיסטים.

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד 70:85

ניצחון רביעי רצוף וקליל למדי לסגנית אלופת אירופה. למעלה מ-12 אלף צופים באיסטנבול ראו את אפס פותחת פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל הסרבים לא נשברו, נגסו במינוס והצליחו להשוות ל-49:49 בשלהי הרבע השלישי. בשלב הזה אפס התעוררה וריצת 2:13 ברבע האחרון, סידרה לה ניצחון נינוח. וסילי מיציץ' קלע 26 ב-9 מ-14 מהשדה, שיין לארקין סייע עם 13 וקרונוסלב סימון הוסיף 11. לורנזו בראון היה הקלע היחיד של הכוכב האדום בספרות כפולות עם 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. GettyImages
סרחיו רודריגס ומילאנו ניצחו במשחק צמוד/GettyImages

אלבה ברלין - מילאנו 81:78

המותחן בבירת גרמניה הסתיים בניצחון חשוב של האורחת. אלבה דווקא הוליכה לאורך דקות ארוכות, אבל בשום שלב לא הצליחה לברוח ולקראת סיום הרבע השלישי, מילאנו ביצעה מהפך ולא שמטה את היתרון עד הסיום. סרחיו רודריגס בלט עם 17 נקודות, לואיס סקולה קלע 14 ונמניה נדוביץ' - במשחק היורוליג הראשון שלו העונה - תרם 12, כולן בשלשות. פייטון סיבה ורוקאס גיידראיטיס הובילו את אלבה עם 20 ו-18 בהתאמה.

וילרבאן - באסקוניה 63:66

הפתעה בליון, שם הקבוצה הצרפתית השיגה ניצחון שלישי העונה על יריבה חזקה בהרבה על הנייר. וילרבאן ספגה מהבאסקים 23 נקודות ברבע הראשון, אבל ב-30 הדקות הבאות הידקה את ההגנה, אפשרה ליריבה שלה לקלוע 40 נקודות וסיימה עם ניצחון. טונייה ג'קירי הוביל עם 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-25 נקודות מדד, ואיסמעל באקו הוסיף 11. טורניקה שנגאליה קלע 17 עבור באסקוניה ויוסופה פאל הוסיף 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully