וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: סביטולינה ניצחה את פלישקובה, האלפ את אנדרסקו

סביטולינה ניצחה 6:7 (12:14), 4:6, בעוד אלופת ווימבלדון מהשנה הצילה נקודת משחק מול אלופת ארה"ב בדרך ל-6:3, 6:7 (6), 3:6

אלינה סביטולינה טניסאית. רויטרס
ניצחה את המדורגת שנייה. אלינה סביטולינה/רויטרס

טורניר גמר סבב הנשים, ה-WTA, נמשך היום (שני) עם שתי התמודדויות. בראשונה, ניצחה אלינה סביטולינה (שמינית בעולם) את המדורגת שנייה קרולינה פלישקובה בשתי מערכות 6:7 (12:14), 4:6. לאחר מכן הצליחה סימונה האלפ לנצח 6:3, 6:7 (6), 3:6 את ביאנקה אנדרסקו.

אלינה סביטולינה (8, אוקראינה) - קרולינה פלישקובה (2, צ'כיה) 6:7 (12:14), 4:6

ניצחון נהדר לטניסאית האוקראינית שזכתה בסבב בשנה שעברה מול המדורגת שנייה בעולם. המערכה הראשונה היתה מותחת וצמודה, והוכרעה רק לאחר שובר שוויון שהסתיים ב-12:14 לסביטולינה. על אף שבעה אייסים, ביצעה פלישקובה שש טעויות כפולות לעומת אחת בלבד של יריבתה. "זה היה אחד משוברי השוויון הארוכים ביותר שהייתי שותפה להם", אמרה המנצחת בסיום. "ניסיתי להיות מוכנה להגשות החזקות שלה כשנעתי והגבתי מהר. המשטח היחסית איטי הקל עליי ונתן לי עוד זמן להגיב". על המעמד עצמו אמרה: "זו פריביליגיה עצומה לחזור לפה, אני עדיין לא מאמינה שזכיתי בשנה שעברה.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
הניסיון עשה את שלו. האלפ/רויטרס

ביאנקה אנדרסקו (4) - סימונה האלפ (5) 3:6, 7:6 (6), 6:3

הרומנייה הצליחה להציל נקודת משחק (ב6:5 במערכה השנייה) בדרך לניצחון הראשון שלה במשחק הראשון שלה בטורניר גמר הסבב של השנה. זה היה המפגש הראשון בין אלופת ווימבלדון לאלופת ארצות הברית מהשנה וזה הלך קשה מאוד עבור האלפ, שהצליחה להתמודד עם 36 ווינרים של יריבתה. במערכה השלישית אנדרסקו שברה ראשונה ועלתה ל-1:2, אבל אז נשברה בחזרה בדרך ל-2:2. האלפ שברה בדרך ל-2:4 ונשברה ל-4:3, אבל אז שוב שברה וגם הצליחה לשמור על ההגשות שלה על האפס בדרך ל-3:6 במערכה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully