וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה לאיגוד הכדורסל: ההחלטה בדבר שתי עולות מהלאומית אינה בתוקף

לטענת המנהלת על האיגוד לתת התראה של שנה מראש בדבר שינוי במספור העולות: "ההודעה מנוגדת להוראה מפורשת וספציפית הקבועה בין הצדדים"

שמואל פרנקל, אולסטאר 2019. קובי אליהו
המנהלת מתעקשת על עולה אחת בתום העונה הנוכחית. שמואל פרנקל/קובי אליהו

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה באופן רשמי לאיגוד הכדורסל, כי הודעת האיגוד מה-13 ביוני 2019, בגין העונה הנוכחית (2019/20), שבסיומה יהיו שתי יורדות מליגת העל לליגה הלאומית ושתי עולות מהליגה הלאומית לליגת העל, אינה ברת תוקף.

במכתב רשמי, עליו חתום היועץ המשפטי של מנהלת ליגת העל ונשלח אתמול לאיגוד נכתב בין היתר, כי על פי ההסכם בין המנהלת לבין איגוד הכדורסל (מה-5 ביוני 2002), האיגוד אינו יכול להודיע על שינוי המצב ביחס למספר העולות והיורדות אלא בהתראה של עונה אחת מראש.

הודעת האיגוד כאמור הגיעה ארבעה חודשים בלבד לפני פתיחת העונה הנוכחית שהחלה באוקטובר 2019 ולכן כלשון המכתב: "ההודעה מנוגדת להוראה מפורשת וספציפית הקבועה בין הצדדים. במצב דברים זה, מובן כי בתום עונת 2019-20 ימשיך לחול ללא שינוי הכלל הקיים כיום, של ירידה של קבוצה אחת מליגת העל בכדורסל לליגה השניה ועליה של קבוצה עולה אחת מהליגה הלאומית לליגת העל".

יש לציין כי על אף שנוסח הודעת המנהלת מעלה את ההתראה הקצרה שבאה מטעם האיגוד כמכשול לשינוי במצבת העולות והיורדות, במנהלת טוענים כי הם מתנגדים גם למהות ההחלטה ודבקים בהחלטת הדירקטוריון של יורדת אחת ועולה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully