וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו בישראל: "הכושר שלי? תודה לאל אני בסדר"

הכוכב האגדי נחת בארץ לקראת משחק השלום. התקבל על ידי עובדי הטרמינל ועבר ביקורת גבולות אישית. "לא באמת יודעים מי יבוא לשחק, מקווים שתהיה שמחה גדולה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת עיתונאים לקראת משחק השלום

הכל כבר כמעט מוכן לקראת משחק השלום שייערך מחר (שלישי) ב-20:00. לאחר שרוב השחקנים שאמורים להרכיב את הנבחרת הברזילאית כבר נחתו, היום נחת רונאלדיניו בישראל. הכוכב, שבימי הזוהר כיכב בברצלונה ובמילאן וכמובן גם בנבחרת ברזיל, נחת בפתאל טרמינל, התקבל וטופל על ידי העובדים שלקחו אותו ישירות מכבש המטוס ועבר ביקורת גבולות אישית.

לקראת משחק השלום אמר רונאלדיניו: "מדהים שיש לי את ההזדמנות הזאת לחזור לשחק איתם, עם כל החברים שלי, שיחקנו המון שנים יחד להיות איתם שוב על הדשא זמן להיזכר בכל ההיסטוריה המדהימה שלנו ביחד". קשר העבר התייחס בהומור לעניין כושרו: "הכושר שלי? אני משחק פוצ'יבולי. לפעמים אני גם משחק קצת כדורגל אז תודה לאל אני בסדר. תודה לאל היו מעט פציעות במהלך הקריירה".

רונאלדיניו לקראת משחק השלום. רונן טופלברג
"לא ניסו לשכנע אותי לא לבוא". רונאלדיניו/רונן טופלברג

על יריביו במשחק ועל ההגעה לארץ: "אנחנו מכירים קצת ישראלים אבל לא באמת יודעים מי יבוא לשחק, אנחנו מקווים שתהיה מסיבה ושמחה גדולה. לא ניסו בשום מצב לשכנע אותי לא לבוא. הכל פה מאוד מאורגן אני שמח שיש לי את ההזדמנות לחזור ולשחק עם החברים שלי ואני שמח להיות בישראל".

על חבריו לנבחרת: "אני מתרגש ומחכה לפגוש את רוברטו קרלוס, קאפו, קאקה. שיחקנו עשר שנים ביחד אז יש געגוע. אני עדיין בקשר עם כולם. זה דור מנצח".

רונאלדיניו לקראת משחק השלום. רונן טופלברג
"שמח להיות בישראל". רונאלדיניו/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully