וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר מתרץ, גרין מבקר את הצעירים: גולדן סטייט מתפרקת לרסיסים

47 הפרש בשני משחקים, פיגור 70:37 במחצית מול OKC. סגנית האלופה מתפוררת, המאמן הודה ש"אין לנו מושג מי אנחנו כרגע", הפורוורד ירה: "אנחנו מסריחים, החבר'ה הצעירים לא יודעים כרגע מה לעשות"

עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, אבל המשחק שהותיר את החותם הכי גדול נערך כבר אתמול בערב. אחרי התבוסה בליל הפתיחה מול הקליפרס, גולדן סטייט סגנית האלופה והקבוצה שהפכה לשושלת של שנות ה-2000 התבזתה עם תבוסה ב-28 הפרש מול אוקלהומה סיטי, קבוצה שהתפרקה בקיץ ואיבדה את פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק שני כוכביה הגדולים. הכינוי של גולדן סטייט הוא "הלוחמים", אבל לחימה זה הדבר האחרון שאפיין את הקבוצה בפתיחת העונה. גולדן סטייט הפסידה ב-47 הפרש בשני משחקים ולא הובילה אפילו לשנייה אחת. היא פיגרה 70:37 במחצית מול OKC (הפיגור הכי גדול במחצית מאז 1997) וספגה הכי הרבה נקודות בעידן סטיב קר במשחק מול הקליפרס (141). דיאנג'לו ראסל, מי שאמור למלא את החלל שהותיר קליי תומפסון הפצוע, נראה רע בפתיחת העונה ואמש הוא גם הורחק אחרי שביצע תנועה מאיימת כלפי השופט.

סטפן קרי גולדן סטייט. רויטרס
מה אני עושה פה לא יודע. סטף קרי/רויטרס

מי שהיטיב לבטא את מצבה של גולדן סטייט לאחר המשחק היה דריימונד גרין. "המציאות היא שאנחנו מסריחים כרגע", אמר הפורוורד הוותיק במסע"ת והוסיף, "אני מקווה שנשתפר ומהר. כרגע אנחנו ממש לא טובים. קשה לי לתאר לכם מה המצב כרגע, הייתי מנסה לעשות את זה בספרדית, אבל אני לא טוב בספרדית".

נכון לעכשיו, גולדן סטייט אפילו לא מזכירה את הקבוצה הגדולה שהעפילה לגמר ה-NBA בחמש השנים האחרונות. העזיבה של דוראנט, הפציעה של קליי תומפסון, היעדר סנטר דומיננטי, הספסל הדל והיכולת המאכזבת של דיאנג'לו ראסל הופכים כרגע את הווריירס לאחת הקבוצות החלשות בליגה, עד כמה שזה נשמע מוזר. דריימונד גרין וסטף קרי נותרו השרידים האחרונים של השושלת ולהם כרגע אין פיתרון למצב.

גרין סוג של עקץ את השחקנים הצעירים של גולדן סטייט כשאמר: "אנחנו חושבים הרבה יותר מדי כרגע ואנחנו לא עושים מה שצריך. רוב החבר'ה הצעירים לא יודעים מה לעשות, וזו התוצאה של זה. כמות הניסיון שיש לנו כרגע על הפרקט היא מועטה מאוד ואני מקווה שהשחקנים החדשים ילמדו איך להשתלב בהמשך".

עוד בוואלה!

סלי ניצחון לקראודר ולילארד, הווארד כיכב בניצחון הלייקרס

לכתבה המלאה
דריימונד גרין גולדן סטייט מול טרנס פרגוסון. רויטרס
מהשרידים האחרונים לשושלת המפוארת. דריימונד גרין לא מצליח לעצור את טרנס פרגוסון/רויטרס

"כמו שאמרתי, אין לנו תחושה של מי אנחנו כקבוצה כרגע", כך אמר סטיב קר המאמן המעוטר של גולדן סטייט לאחר המפלה, "לא התבססנו עדיין. אנחנו משחקים בלי סנטרים ועם תשעה שחקנים. אני מבין שזה נשמע כמו תירוצים, אבל זו המציאות. יש לנו כמות אדירה של חיסורים בסגל ואיבדנו חבר'ה ששירתו אותנו פה שנים. נצטרך לבנות את הקבוצה מחדש עם החבר'ה הצעירים, וזה לוקח זמן. זה לא קל".

למרות שאיבדה את דוראנט שעבר לברוקלין כשחקן חופשי, גולדן סטייט קיוותה להתחרות על ראשות המערב העונה ולשם כך היא צירפה את דיאנג'לו ראסל. אלא שעד עכשיו ראסל, שנתן עונה נהדרת בברוקלין אשתקד, הספיק להיות מורחק והוא רשם בשני משחקים ממוצעים של 13 נקודות ב-34 אחוז. עם שק הבעיות האלו גולדן סטייט תתארח הלילה אצל ניו אורלינס שצמאה לניצחון אחרי שלושה הפסדים ולאור היכולת העלובה של הווריירס, זו ממש לא תהיה הפתעה אם זה יקרה.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
לא מוצא פיתרונות בינתיים. סטיב קר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully