וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם נפסיד למכבי חיפה, יבטלו לנו גם את השתייה?"

28.10.2019 / 8:49

חלק משחקני הפועל תל אביב הגיבו בכעס לסנקציות של ניסו אביטן. המאמן הבהיר: "אוציא את הקבוצה מהבוץ, כסף זה לא העניין"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

ההחלטה של ניסו אביטן להטיל סנקציות על השחקנים ולשלול מהם את חלק מהתנאים במתחם האימונים בחודורוב, נעשתה בגיבוי הנהלת המועדון, שלאורך תקופה ארוכה הרגישה שבקבוצה יש "אווירת קייטנה" ואין מספיק מחויבות ומקצועיות. ההחלטה לשלול מהשחקנים את הארוחות במתחם האימונים, זכתה לביקורת קשה וייתכן שהנושא יישקל בשנית.

אביטן הוא לא חסיד של התנהלות כזו מול השחקנים, אבל הוא חש שאין ברירה בגלל שיותר מדי שחקנים לא מחויבים לקבוצה ולמועדון. לאנשי הפועל תל אביב, אמר המאמן אתמול: "אני מכבד כל אחד ואחד כאן מעל ומעבר, אבל אני לא מרגיש שאני מקבל את זה בחזרה". על עתידו אמר המאמן: "אני מאמין שאוציא את הפועל מהמצב הזה. אם לא הייתי מאמין לא הייתי נשאר, כסף זה בכלל לא העניין".

שינוי התפיסה את אביטן, הביא כמובן גם לתגובות של השחקנים. רבים מהם הרגישו שהמאמן מעביר את האשמה אליהם, אבל אף אחד לא אמר זאת במופגן. המנהל מורדי דדון היה זה שאליו הופנו התלונות ומסרים דומים עברו גם לחלק מחברי ההנהלה. יחד עם זאת, השחקנים חוששים מאוד לבקר את המהלך בפני אביטן ומאוד נזהרים.

בעוד חלק נפגעו או התעצבנו מהחלטת המאמן, היו גם כאלה שפשוט זלזלו בסנקציות החדשות. אחד השחקנים אמר אתמול: "אם נפסיד למכבי חיפה יבטלו גם את השתייה במתחם? אולי הוא ירצה שנביא קפה או תה מהבית? זה לא רציני ולא מוסיף כבוד למועדון". שחקן נוסף אמר: "אפשר להבין את האכזבה של ניסו מאיתנו, אבל יש דרכים יותר טובות לעשות את הדברים".

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
סופג אש על התוצאות, היכולת וכעת גם על הסנקציות. אביטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully