וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש אחרי הבכורה: "החוקים החדשים הורגים את השוערים"

השוער שערך בכורה בספרטה רוטרדם, על עצירת הפנדל שנפסלה: "עשיתי צעד של 10 ס"מ, זה לא מצדיק שריקה לבעיטה חוזרת"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אריאל הרוש ערך אתמול (ראשון) הופעת בכורה מלאת אירועים במדי ספרטה רוטרדם, שנכנעה 2:1 לאוטרכט במחזור ה-11 בליגה ההולנדית. הרוש תפס את מקומו של השוער המורחק טים קורמנס שיחמיץ גם את שלושת המשחקים הבאים, וכבר בדקה השביעית הכשיל ברחבה את ז'אן כריסטוף באהבק וספג ממנו בפנדל. ספרטה השוותה בדקה ה-20, אבל נגיעת יד סידרה לאורחת פנדל נוסף. הרוש עצר את הבעיטה של אדם מאהר, אלא שהשופט קבע בעיטה חוזרת לאחר בדיקת VAR והוציא לו כרטיס צהוב על יציאה מוקדמת מקו השער. בניסיון השני מאהר כבר דייק וקבע גם את תוצאת המשחק.

"החוקים החדשים הורגים את השוערים", אמר הרוש אחרי המשחק, "בלתי אפשרי להישאר על הקו ולעצור פנדל כי זו בעיטה מ-11 מטר בלבד. זה הורג אותנו. ראיתי את זה עכשיו בטלוויזיה ועשיתי אולי צעד של 10 ס"מ, כך שאני לא חושב שהיה צורך לפסוק על בעיטה חוזרת. הפנדל הראשון? היה מצב של אחד על אחד, השחקן יצר איתי את המגע במטרה לסחוט פנדל וגם הצליח".

השוער שחתם בקיץ והתחיל את העונה על הספסל, הוסיף: "חיכיתי שלושה חודשים, כך שמאכזב להתחיל עם הפסד. אבל זה הכדורגל. קשה לא לשחק, באתי כדי להיות שוער ראשון וכשזה לא קורה זה מאכזב, אבל אסור לוותר, בכדורגל הכל יכול לקרות. אני מקווה לעזור לקבוצה במשחקים הבאים".

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם מכשיל את ז'אן כריסטוף באהבק שחקן אוטרכט. GettyImages
"השחקן יצר איתי את המגע במטרה לסחוט פנדל וגם הצליח". הרוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully