וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: 2:3 ליוסטון בוורלד סיריס מול וושינגטון

מקס שרצר פספס את משחק 5 ברגע האחרון בגלל פציעה ובהיעדרו, האסטרוס חגגו עם שלושה הומראנים, 1:7 בבירה וניצחון חוץ שלישי ברציפות. הם יוכלו לזכות באליפות שנייה בשלוש עונות כשיארחו את משחק 6 בין שלישי לרביעי (2:08)

קרלוס קוריאה ג'ורג' ספרינגר יוסטון אסטרוס. AP
האסטרוס השתלטו על הסדרה/AP

וושינגטון - יוסטון 7:1 (2:3 לאסטרוס בסדרה)

המהפך הושלם. אחרי שהפסידו בבית את שני המשחקים הראשונים בוורלד סיריס 2019, האסטרוס הזכירו לכולם למה הם היו הפייבוריטים הברורים לנצח די בקלות את הסדרה הזו, כאשר הגיעו לבירה ולקחו את כל שלושת המשחקים שם, בדרך ליתרון בסדרה. הם יוכלו להשלים זכייה באליפות שנייה תוך שלוש עונות כאשר יארחו את משחק 6 בלילה שבין שלישי לרביעי (2:07).

שעה קלה לפני פתיחת משחק 5 התחוללה דרמה, לאחר שהנשיונאלס הודיעו שמקס שרצר, שיועד לפתוח במשחק, ייעדר בשל מה שהוגדר כ"כאבי גב וצוואר". על פי הדיווחים, המגיש המצוין בקושי הצליח לקום מהמיטה בבוקר המשחק וקיבל זריקת קורטיזון וכלל לא בטוח שהוא יוכל לשחק שוב בסדרה, אפילו אם זו תגיע למשחק שביעי.

בהיעדרו של שרצר, וושינגטון שמה את מבטחה בג'ו רוס והוא עשה כמיטב יכולתו וסיפק הופעה סבירה, אבל המעמד היה גדול עליו והמחבטים של יוסטון היו טובים מדי. ה-DH של יוסטון, יורדן אלבארס, שלא פתח בשני המשחקים הקודמים בוושינגטון, עלה הפעם בשדה השמאלי והצדיק את ההימור עליו עם הומראן בן שתי ריצות באינינג השני. קרלוס קוריאה הוסיף אחד באינינג הרביעי והעלה ל-0:4 מבטיח.

חואן סוטו הצעיר צימק עם הומראן משלו באינינג השביעי, אבל יוסטון לא נבהלה. יולי גרייל הכניס ריצה עם סינגל באינינג הבא וג'ורג' ספרינגר, מכוכבי הפלייאוף, סיפק הומראן שלישי בן שתי ריצות במשחק הזה וקבע את תוצאת הסיום באינינג התשיעי. גריט קול, שהפסיד את המשחק הראשון, היה טוב הפעם עם שבעה אינינגים, שלוש חבטות חובה ותשעה סטרייקאאוטים. רוס מנגד, משך חמישה אינינגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully