וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תצא למחנה אימונים בפגרת הנבחרות, ערן לוי לא יחזור

28.10.2019 / 7:19

הצהובים ייצאו לצפון כדי לחזור מגובשים יותר. אייל סגל הבהיר לאוהדים שהחזרתו של לוי לא עומדת על הפרק. לא ייעשו שינויים בצוות המקצועי

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי נתניה ייצאו למחנה אימונים בצפון הארץ במהלך פגרת הנבחרות באמצע החודש הבא. בעלי מכבי נתניה אייל סגל הנחה את המנכ"ל ניב גולדשטיין לסגור עבור הקבוצה מקום לקיום מחנה אימונים בעוד כשלושה שבועות כשהמטרה היא לצאת לחמישה ימים מרוכזים עד שבוע על מנת לחזור לליגה מגובשים יותר.

עד אז מחכים לקבוצה משחקים מול הפועל באר שבע והפועל רעננה וסגל הבהיר אתמול (ראשון) כי תוצאות המשחקים לא ישפיעו על החלטותיו בנוגע למאמנים סלובודן דראפיץ ושי ברדה. סגל משוכנע כי אם השניים ירגישו שהם מיצו את עצמם ולא יכולים להושיע את הקבוצה, הם יהיו מספיק ישרים והגונים לפנות אליו ולבקש לסיים את ההתקשרות ביניהם.

עד אז מתכוון בעל הבית לתת גיבוי מלא ומוחלט לשניים מתוך אמונה אמיתית כי אין טובים מהם במצב הקיים. סגל גם הבהיר בשיחות שניהל ביומיים האחרונים עם אוהדי הקבוצה כי אין בכוונתו להחזיר את ערן לוי כך שכל התעסקות בשחקן שנותר ללא קבוצה, רק פוגעת במכבי נתניה ובניסיונה להיחלץ מהמשבר העמוק בו היא מצויה.

כמו כן לא מתכוון הבעלים לצרף איש מקצוע דוגמת מנהל מקצועי מאחר שהוא לא רוצה לפגוע במעמד המאמנים ולא חושב שזה בכלל נחוץ. לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר ייעשו שינויים בסגל השחקנים ויוחלפו שניים עד שלושה שחקנים.

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, משוחח עם האוהדים. ברני ארדוב
לא מתכנן שינויים בצוות המקצועי. אייל סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully