וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי: "סקוטי ווילבקין היה מדהים, הלכנו עם האנרגיות שלו"

27.10.2019 / 23:59

גארד מכבי תל אביב החמיא לחברו לקבוצה, שקלע 26 נקודות ב-73:89 מול ירושלים. קטש: "אנחנו לא יכולים לנצח עם שחקן אחד"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הכריעה הערב (ראשון) בנוקאאוט את הפועל ירושלים, כשניצחה אותה 73:89 אחרי שכבר ברחה ל-23 נקודות יתרון ברבע הרביעי. הצהובים שמרו על מאזן מושלם, והנחילו ליריבתם המושבעת הפסד ראשון בכל המסגרות.

סקוטי ווילבקין להט עם 26 נקודות (6 מ-7 לשלוש), אבל הג'וקר של יאניס ספרופולוס היה טיילר דורסי, שנדחק לקצה הספסל במשחקי היורוליג הראשונים ורק אתמול נרשם כזר לליגת העל, ובהופעת הבכורה צלף 15 נקודות ב-19 דקות (4 מ-7 מחוץ לקשת).

"שמרתי על סבלנות ולא צברתי תסכולים", סיפר דורסי. "זה חלק מהעניין. לצערי, עניין הדרכון הישראלי לא יצא לפועל, והחליטו עכשיו לרשום אותי כאמריקאי בליגה. לקהל היה תפקיד משמעותי. הוא דחף אותנו למומנטום, ואנחנו צריכים לשאוף לנצח בכל משחקי הבית שלנו. לסקוטי היה משחק מדהים. הוא תפס יד חמה, והלכנו בעקבות האנרגיה שלו. צריך לתת לו קרדיט על זה".

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החמיא לווילבקין וזכה בעצמו למחמאות על משחק ההגנה שלו. דורסי/ברני ארדוב

רק לפני שלושה ימים ביקר המאמן יאניס ספרופולוס את ההגנה שהפגין דורסי וגרמה לספסולו נגד ולנסיה, והערב פירגן לו: "דורסי התעלה. היה לו קשה להיכנס לקצב, כי הוא שיחק רק ביורוליג, ואני מניח מעכשיו יהיה לו קל יותר".

בירידה להפסקת המחצית ירושלים עוד הוליכה 36:37, אבל במחצית השנייה יצאה מכבי לבליץ. את הנתון של המשחק היא רשמה בגזרת הישראלים: המקומיים בצהוב קלעו 30 נקודות, לעומת שלוש בלבד של אלו באדום.

ספרופולוס סיכם: "אני מרוצה מההופעה ההגנתית שלנו. המטרה שלי היא שמכבי תהיה קבוצה לוחמת, שתשחק עם הרבה אנרגיות ותשמור על ריכוז, בדיוק כמו ברבע השלישי".

המאמן המפסיד, עודד קטש: "במחצית הראשונה הצלחנו לנטרל את הלחץ שהם מפעילים על הגארדים, אבל ברבע השלישי זה התפרק לנו בשני צידי המגרש. יצאנו מהסיטואציות הנוחות, נתנו להם לרוץ ולצבור ביטחון. לא היינו מספיק מרוכזים ונתנו לסקוטי ווילבקין את המצבים שלא רצינו שהוא יגיע אליהם. מכבי עשתה מהלכים גדולים, השתמשה בסגל הרחב והאתלטי שלה, והענישה אותנו. הנתון בריבאונדים יוצא דופן. יש לנו הרבה מה ללמוד.

"גם השחקנים שקלעו אצלנו הרבה נקודות, לא עשו את הנקודות מתוך מהלכי כדורסל גדולים. אנחנו לא יכולים לנצח עם שחקן אחד, ויש גבול גם לאחריות שג'ייקובן בראון יכול לקחת על עצמו. אפשר לספור על כף יד אחת את מספר ההתקפות הטובות שהיו לנו במחצית השנייה. אם רוצים לנצח קבוצה בסדר הגודל של מכבי תל אביב, צריך להיות אגרסיביים לא פחות מהם, ואולי יותר".

בסיום המשחק כמעט נרשמה תיגרה בין כמה משחקני שתי הקבוצות בירידה למתחם חדרי ההלבשה ביד אליהו, אולם קטטה נמנעה לפני שגלשה לפסים אלימים.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 73:89, הצגה לווילבקין

לכתבה המלאה
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"נתנו להם לרוץ ולצבור ביטחון". קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully