וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: שיא ישראלי לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מטר מעורב אישי בבריכות קצרות

27.10.2019 / 21:27

השחיינית בת ה-16 שיפרה ב-37 מאיות את השיא שקבעה לפני כשבוע, כשסיימה רביעית את המקצה שלה בתוצאה של 2:07.64 דקות בתחרות מסבב ה-ISL ברומניה

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו. מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט, אתר רשמי
עתיד מזהיר. גורבנקו/אתר רשמי, מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו שברה הערב (ראשון) את השיא הישראלי בבריכות קצרות ב-200 מטר מעורב אישי, כשקבעה 2:07.64 דקות במסגרת היום השני והאחרון של תחרות הליגה הבינלאומית החדשה (ה-ISL), שנערכה בבודפשט, הונגריה. גורבנקו שוחה בתחרות עבור קבוצת לוס אנג'לס קרנט, אותה מוביל דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו.

עבור השחיינית בת ה-16 מדובר בשיפור של 37 מאיות לשיא שקבעה בעצמה רק לפני שבוע בתחרות ה-ISL הראשונה שלה, והיא אף סיימה במקום הרביעי במקצה, אותו ניצחה שיאנית העולם והאלופה האולימפית קטינקה הוסו. מדובר בשיא ישראלי רביעי של גורבנקו תוך שמונה ימים.

בנוסף, שחתה גורבנקו 400 מטר חופשי, משחה משני עבורה, בו קבעה שיא אישי, שמהווה גם שיא גילאי 16, 4:12.88 דקות (סיימה שמינית במשחה). כמו כן, לקחה חלק במשחה השליחים של קבוצתה ל-4x100 חופשי מיקס, בו זינקה שלישית וקבעה זמן ביניים של 52.92 ש'. אחריה זינקה למים חברתה לקבוצה, השחיינית המצרית פרידה אוסמן ויחד הרביעייה סיימה במקום השישי במשחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully