וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה לפסגה עם 2:4 מול פרנקפורט

הסייחים עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים: תוראם (28), ונדט (45+2), אלבדי (75) וזקאריה (85) כבשו. רק 0:0 לוולפסבורג

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור התשיעי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון וולפסבורג פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון כשסיימה ב-0:0 ביתי מול אוגסבורג מהתחתית בבית. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 2:4 את איינטרכט פרנקפורט וחזרה אל המקום הראשון.

מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
מרכוס תוראם חוגג את השער שלו/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 2:4

הסייחים עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים והם חוזרים למקום הראשון, שם פתחו גם את המחזור. פרנקפורט ספגה הפסד ראשון אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-28. ברל אמבולו נשלח לעומק, עבר את השומר שלו והעביר מסירת רוחב נהדרת למרכוס תוראם, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1. אוסקר ונדט הכפיל עם בעיטה חזקה מצד שמאל בדקה ה-45+2. האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-59 אחרי שדאיצ'י קמאדה עשה מהלך יפה ומסר לדני דה קוסטה, שבעט את ה-1:2. ניקול אלבדי קבע 1:3 עם נגיחה אחרי הגבהה של לאסלו בנש בדקה ה-75. מרטין הינטרגר, הוא ולא אחר, הצליח לצמק עם נגיחה נהדרת בדקה ה-79 אחרי קרן של קמאדה וזה 2:3. לארס שטינדל פרגן יפה לדניס זקאריה, שבעט מקצה הרחבה פנימה את ה-2:4 של גלדבאך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ז'רום רוסיון שחקן וולפסבורג. AP
רוסיון נאבק על הכדור/AP

וולפסבורג - אוגסבורג 0:0

הזאבים עוד לא הפסידו בכל המסגרות העונה, אבל למען האמת הם גם לא מנצחים יותר מדי והערב רשמו תיקו חמישי בתשעה מחזורי ליגה והחמיצו אפשרות לעלות למקום הראשון בטבלה. למרות אובדן שתי הנקודות מול אוגסבורג מהתחתית, הם עלו למקום השלישי עם 17 נקודות. בדקה ה-85 וולפסבורג כבשה וכבר חגגה את היתרון, אבל אז השער נפסל בשל נבדל. מקסי ארנולד הגביה לרחבה, ואוט וחהורסט ספק נגע ומסר לז'ואאו ויקטור והברזילאי בעט פנימה, אבל השער נפסל כיוון שוויקטור היה בנבדל בזמן המסירה של ארנולד ו-וחהורסט לא נגע בכדור לפי טענת השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully