וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הושפלה לפני הביקור ביד אליהו, 13 נקודות וניצחון לגל מקל

המשבר של ז'ליקו אוברדוביץ' נמשך עם תבוסה 83:64 בידי גלאטסראיי בדרבי של איסטנבול. הרכז הישראלי הוסיף 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-65:90 של רג'יו אמיליה על פזארו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מד הלחץ בפנרבחצ'ה ממשיך לטפס: יומיים אחרי ההפסד למילאנו ביורוליג, ספגה היום (ראשון) הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' השפלה בדרבי עם הפסד ליגה 83:64 לגלאטסראיי, והיא תגיע ליד אליהו למשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי בעיצומו של משבר קשה.

זה היה בסך הכל הפסד הליגה הראשון של סגנית אלופת אירופה העונה אחרי ארבעה ניצחונות, אבל היכולת האומללה והמומנטום השלילי מדאיגים מאוד את המאמן הסרבי האגדי, שנאום הזעם שלו שלשום כנראה לא הספיק כדי לעורר את שחקניו. גלאטסראיי, שהשתוותה ליריבתה העירונית במאזן 1:4, נהנתה מ-20 נקודות ו-9 ריבאונדים של גרג וויטינגטון, והחזיקה את פנר על חמש נקודות בלבד בשמונה הדקות הראשונות של הרבע האחרון. ננדו דה קולו הוליך את המפסידים עם 16 נקודות, דרק וויליאמס הוסיף 14.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
התפרקות. ננדו דה קולו/GettyImages

* במסגרת המחזור השישי באיטליה, הביסה רג'יו אמיליה 65:90 את נועלת הטבלה פזארו ועלתה למאזן 2:4. גל מקל קיבל 25 דקות והשיב עם 13 נקודות (4 מ-9 ל-2, 1 מ-1 ל-3, 2 מ-2 מהעונשין), 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

* בליגה הספרדית, ריאל מדריד שמרה על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי שישה מחזורים עם 74:94 קליל על מנרסה. הבלאנקוס שמו מאחוריהם את התבוסה לאנאדולו אפס ביורוליג ביום חמישי ונעזרו ב-18 נקודות של גבריאל דק ו-17 של סרחיו יוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully