וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבטו: "חלום עבורי להיות בישראל", קאקה: "שמח מאוד להיות כאן"

כוכבי העבר של נבחרת ברזיל דיברו במסע"ת לקראת משחק השלום (שלישי ב-20:00). סמפאיו: "ישראל מתאמנת חזק, אני מודאג". עטר: "אי אפשר שלא לאהוב את הכדורגל הברזילאי"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים לפני משחק השלום החגיגי שייערך בחיפה ביום שלישי (20:00), נערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בהשתתפות קאקה ובבטו, שדיברו לצידם של הנציגים הישראלים ראובן עטר ואיציק זוהר. כזכור, בין כוכבי אגדות העבר הברזילאיות ישחקו גם רונאלדיניו, ריבאלדו, קאפו, רוברטו קרלוס, אדמילסון ואמרסון, בעוד שבנבחרת הישראלית יופיעו בין היתר משה סיני, עבאס סואן, יניב קטן, רונן חרזי, זאהי ארמלי, ג'ובאני רוסו, טל בנין, עופר טלקר, לירן שטראובר, גל אלברמן, דוד רביבו וסלים טועמה.

"מבחינתי זה חלום להיות בישראל", אמר בבטו. "כיף להיות עם שחקנים כל כך גדולים כמו קאקה. אני בטוח שניתן שואו במגרש הכדורגל, למרות שהיכולת לא כמו שהייתה בעבר. הרצון להיות פה גדול, לכן אני מאמין שכן נצליח לרוץ ולשחק קצת. מקווה שאוכל להבקיע שער כדי לחגוג בתנועה המפורסמת שלי".

"אני ממשיך להתאמן ומשחק כדורגל פעם בשבוע, כך שהכושר שלי בסדר", ציין קאקה. "גדלתי בברזיל על השחקנים האלו, אז בטח שכיף לשחק לידם. גם אני שמח מאוד להיות כאן ותודה רבה לכולם".

סזאר סמפאיו סיכם: "אני מודאג מאוד, העלו לקבוצת הוואטסאפ שלנו סרטונים מהאימונים של ישראל והם מתאמנים חזק. אני מקווה שנוכל לייצג בכבוד את הנבחרת הברזילאית. העיר חיפה יוצאת דופן, קיבלו אותנו בצורה יפה מאוד".

"כבוד גדול להיות כאן", אמר ראובן עטר. "גדלנו על הכדורגל הברזילאי ואי אפשר שלא לאהוב אותו. אני מתרגש, לא שיחקתי מאז שפרשתי. פה ושם התאמנתי, אבל זה לא אותו דבר. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים וניתן פייט, למרות שאנחנו לא ברמה שלהם".

איציק זוהר, ראובן עטר. שלומי גבאי
גם הם יהיו שם. זוהר ועטר/שלומי גבאי
קאקה. שלומי גבאי
קאקה/שלומי גבאי
בבטו. שלומי גבאי
בבטו/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • בבטו
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully