וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה לנפות את רועי גורדנה מסגל מ.ס. אשדוד: גם כדי לזעזע את השחקנים

27.10.2019 / 9:13

הקשר נופה מהסגל למכבי נתניה מסיבות מקצועיות ולא בשל פציעה כפי שסברו תחילה השחקנים. בקבוצה יערכו עם גורדנה שיחת הבהרה כדי להלבין את העניינים

שחקני מ.ס. אשדוד, סמואל אלאבי, מוחמד כנעאן, שלומי אזולאי. ברני ארדוב
הזעזוע עבד? שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים/ברני ארדוב

סיפוק רב במ. ס. אשדוד אחרי ניצחון החוץ על מכבי נתניה 2:4 אמש (שבת). בקבוצה ציינו לטובה את המאמן רוני אוואט שטיפל נכון בעניין שגיב יחזקאל והחזיר אותו להרכב אחרי שניפה אותו מהסגל למשחק מול מכבי תל אביב.

כמו כן דיברו במועדון בחיוב על האסיפה שכינס ביום רביעי ג'קי בן זקן עם השחקנים במהלכה ניער אותם והבהיר להם היטב שמעמדו של אוואט לא על הפרק. אוואט הפתיע שלשום בצהריים כשהודיע לשחקנים מה הסגל למשחק. בתחילה היו בטוחים בקבוצה שההחלטה לנפות את רועי גורדנה מהסגל הייתה בשל פציעה קלה אבל בהמשך התברר כי מדובר בהחלטה מקצועית שקשורה גם לאסיפה של בן זקן עם השחקנים במהלכה הוא הסביר לשחקנים המובילים וביניהם גורדנה שהוא מצפה מהם ליותר.

אוואט החליט לקחת את ההחלטה בעניין גורדנה והוא לא התלבש גם כדי לזעזע את כל השחקנים. כמו במקרה שגיב יחזקאל אין כוונה באשדוד לייצר משבר מול השחקן המוערך שמשמש גם כקפטן בהיעדרו של טום בן זקן ולכן צפויה שיחת הבהרה איתו בה ילבינו את כל העניינים כדי שגורדנה יחזור לעניינים ואשדוד תוכל ליהנות ממנו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully