וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: דרו בריס צפוי לפתוח במדי ניו אורלינס

חמישה שבועות לאחר הפציעה שהובילה לניתוח באצבע ולמרות שבלעדיו ניצחה הקבוצה בכל חמשת המשחקים שקיימה, הקוורטרבק בן ה-40 אמור לשוב במשחק מול אריזונה

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס פצוע ביד. AP
קיבל את מקומו בחזרה. בריס/AP

דרו בריס חוזר. הקוורטרבק בן ה-40, שנפצע בידו במשחק ההפסד של ניו אורלינס מול לוס אנג'לס ראמס במחזור השני, ב-15 בספטמבר, צפוי לפתוח במדי הקדושים במשחק הביתי שלהם מול אריזונה.

לסיינטס מצפה שבוע חופש אחרי המפגש שלהם מול הקרדינלס, אבל למרות זאת ולמרות העובדה שבהיעדרו של בריס השיגה הקבוצה, עם טדי ברידג'ווטר בעמדת הקוורטרבק, חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, שון פייטון בחר להשיב את בריס למגרש.

בינתיים, ניו יורק ג'טס החליטה לחתוך את הגארד קלצ'י אוסמלה, לאחר עימות שנמשך שמונה ימים ובמהלכו החליט השחקן לעבור ניתוח ללא אישור הקבוצה ואף הגיש תביעה נגדה. אוסמלה סירב להתאמן בגלל הפגיעה בכתף ועבר את הניתוח ביום שישי ואילו הסילונים קנסו אותו שוב ושוב, כאשר במסגרת התביעה הוא דורש לבטל את הקנסות הללו.

עוד אחד שעומד להיות משוחרר הוא ג'וש גורדון, שניו אינגלנד הציבה ברשימת הפצועים, למרות שהוא אמור להיות כשיר בעוד שבוע או שבועיים. ברגע שזה יקרה, הפטריוטס ייפרדו ממנו וגורדון יוכל לחתום בקבוצה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • דרו בריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully