וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון במכבי חיפה: "מרקו איזן את הקבוצה אחרי שנים שאף אחד לא הצליח"

27.10.2019 / 8:27

חגיגות בירוק אחרי ה-0:3 על הפועל כפר סבא: "אין ספק, אנחנו מרגישים שהחדווה חזרה לקהל". ג'וש כהן זכה למחמאות ואמור לפתוח גם מול הפועל תל אביב, גם שרי גורף שבחים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"מרגישים שהחדווה חזרה לקהל"

1. באחת מהאסיפות הראשונות שלו מאז הגיע לקבוצה, אמר מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, כי אחת המטרות העיקריות שלו מהעונה הנוכחית היא להחזיר את השמחה לקהל, שישוב לעמוד מאחורי המועדון. למרות איבוד הנקודות מול בני יהודה במשחק האחרון, אלפים מאוהדי מכבי חיפה הגיעו לתמוך בקבוצתם, וסיפקו אווירה מחשמלת.

זה נגמר עם 0:3 על הפועל כפר סבא שהגיע אחרי יכולת לא מאוד משכנעת. בסיום, חגג בלבול ביחד עם שחקניו ועם הקהל, ונראה כי המטרה הראשונה של המאמן הושגה, וכעת הוא יוכל להתפנות למטרות אחרות, ובראשן תואר ירוק. "אין ספק, אנחנו מרגישים שהחדווה חזרה לקהל", אמר שחקן בקבוצה. "יש ציפייה באוויר, וזה חשוב". אלפי אוהדים עוד קראו בוז כשבלבול הוציא את יאניק וילדסחוט והכניס את רז מאיר, אך במכבי חיפה מגבים את המאמן ומציינים שהדבר רק מראה שהציפיות של הקהל לחזור להיות קבוצה דורסנית אומרות הכול: "מרקו איזן את הקבוצה אחרי שנים שאף אחד לא הצליח לעשות את זה", אמר גורם במועדון. "מותר שיהיו טענות גם אליו אבל צריך גם לזכור את זה".

סאן מנחם, צ'ארון שרי, שחקני מכבי חיפה. טל לוי
שרי עם סאן מנחם/טל לוי

"כולם יעמדו מאחורי ג'וש כהן"

2. בימים האחרונים סוגיית השוער במכבי חיפה הייתה הסוגייה המעניינת ביותר. רגע לפני המשחק, כשעתיים לפני ליתר דיוק, פרסם המאמן את ההרכב וחשף כי החליט על שינוי בין הקורות. ונראה כי אחרי ההופעה של ג'וש כהן והעובדה שהקבוצה שוב ירדה מבלי לספוג, ימשיך המתאזרח האמריקאי להיות השוער הראשון כשיקבל את הקרדיט גם מול הפועל תל אביב. נראה כי הלחץ האדיר שהופעל, הן מצד הקהל, הן מצד התקשורת והן מצד אנשים במועדון עשה את שלו, ובלבול ביצע את השינוי בעמדת השוער.

"לעשות שינויים זה לא דבר רע", אמר גורם במועדון. "כשזה שוער קשה יותר להחליט על שינוי כזה, אבל עכשיו כולם יעמדו מאחורי ג'וש כדי לתת לו את הביטחון להמשיך בצורה טובה". האמריקאי זכה למחמאות בעיקר על הביטחון והשקט שהוא משרה. השוער השני, גיא חיימוב, הלך בסיום לחגוג עם הקבוצה והקהל וזכה מחבריו למחמאות על כך.

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "שרי מביא איכויות לקבוצה, שמחים מאוד שהוא איתנו"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, צ'ארון שרי. טל לוי
בול פגיעה. שרי/טל לוי

שביעות רצון מצ'רון שרי

3. בקיץ האחרון עשו במכבי חיפה מאמצים אדירים להשאיר את קארים פריי במועדון. רבים סברו כי לא ניתן יהיה למצוא שחקן עם איכויות שכאלו, אך למרות זאת, במחלקת הסקאוטינג הירוקה, המשיכו לחפש אחר שחקן בסגנון של פריי ובסופו של דבר מצאו את צ'ארון שרי. אחרי עוד תצוגת תחליט של ההולנדי, הוא כבר זכה למחמאות והיו כאלו שטענו כי הוא עדיף על הטורקי: "חיכינו למספרים משרי והם מגיעים", אמר גורם במערכת. "כל הזמן אמרו שאין לנו שחקן שובר שוויון, אז עכשיו יש אחד כזה".

גם מוחמד עוואד זכה למחמאות. במועדון מבינים שהוא חייב לשחק בחוד כדי להתבלט ולא באגף כפי שהיה במשחק האחרון. מי שממשיך.לעקוב אחרי עוואד הוא מנהלה המקצועי של ויטסה ארנהם מו אלאך שמעריך אותו מאוד. לפי גורמים בהולנד, לקראת חודש דצמבר, ינסה אלאך לשוחח עם ראשי המועדון ולהבין האם יש סיכוי להעביר אליו את החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully