וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שרי מביא איכויות לקבוצה, שמחים מאוד שהוא איתנו"

מאמן מכבי חיפה החמיא להולנדי שסופר כבר שלושה שערים בחמישה ימים, אבל ביקר את משחק ההגנה ש"חייב להשתפר, כפר סבא הגיעו בקלות לכמה מצבים". חיים: "למרות התוצאה, הפתענו אותם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

למרות הגשם השוטף באצטדיון המושבה, שחקני מכבי חיפה חגגו הערב במשך לא מעט דקות על כר הדשא את הניצחון החלק 0:3 על הפועל כפר סבא. הירוקים נהנו מצמד של צ'ארון שרי ומשער של מוחמד עוואד כדי לטפס לפסגת הטבלה ל-48 שעות, עד המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

האס של חיפה בחלק הקדמי היה כאמור שרי, שסופר כבר שלושה כיבושים בתוך חמישה ימים. "אני חושב ששיחקתי טוב לפני כן ולא הבקעתי", אמר ההולנדי, "עכשיו הבקעתי וזה טוב, אבל יותר חשוב שניצחנו. השער הראשון? ברגע שקיבלתי את הכדור, ראיתי את השוער מחוץ לשער והבנתי שהדרך היחידה לכבוש זה להקפיץ מעליו".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
התוצאה מוצלחת, היכולת עדיין לא מספיק. בלבול/יוסי ציפקיס

למרות התוצאה, מרקו בלבול הודה שהוא לא שבע רצון מהיכולת: "לא שלטנו במשחק ולא היינו מדויקים למרות שכבשנו שלושה שערים. צריך לתת את הדעת גם על משחק ההגנה. כפר סבא הניעה את הכדור, לחצה, זו קבוצה טובה שעשתה צרות לכל היריבות שלה. יש דברים טובים כמו משחק ההתקפה, אבל משחק ההגנה בהחלט צריך להשתפר כי כפר סבא הגיעה די בקלות לכמה מצבים".

על שרי אמר בלבול: "הוא מביא איכויות למשחק, פס אחרון, בעיטה לשער, הוא מאוד נייד. אנחנו שמחים שהוא איתנו, היה לו משחק טוב היום".

המאמן התייחס גם להעדפה של ג'וש כהן על פני גיא חיימוב בשער: "זו החלטה מקצועית נטו. ג'וש היה טוב כשהוא שיחק, הוא טוב באימונים והחלטתי לתת לו את הצ'אנס. אני תמיד בוחר את אלו שאני חושב שהכי טובים לאותו משחק".

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים, סיכם: "למרות התוצאה, אני חושב שהצלחנו להפתיע את מכבי חיפה. פתחנו חזק מאוד, המטרה שלנו היתה ללחוץ עליהם בהתחלה, אבל לא הצלחנו להבקיע. חיפה קבוצה מאוד איכותית עם שחקנים שעשו את ההבדל, יש לה שחקן מאוד איכותי בכל עמדה. נשארנו עם הכבוד אבל זה לא מנחם אותי".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully