וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סגל הרגיע, אולסק מירר בבכי, דראפיץ': "לא מתייחס למעמד שלי"

המשבר במכבי נתניה מחריף, הבעלים שוחח עם האוהדים במשך דקות ארוכות. אוואט: "הכדורגל הישראלי חייב שחקנים כמו שגיב יחזקאל"

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, משוחח עם האוהדים. ברני ארדוב
ניסה להרגיע את האוהדים. סגל/ברני ארדוב

תחושות קשות הערב (שבת) במכבי נתניה אחרי ההפסד הביתי 4:2 למ.ס. אשדוד שהוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של נתניה, שכבר ספגה העונה 13 שערים והשחקנים נראו שפופים, כשניקו אולסק אף מירר בבכי. הבעלים אייל סגל שוחח במשך דקות ארוכות עם אוהדים שדרשו שהמאמנים סלודובן דראפיץ' ושי ברדה יתפטרו וניסה להרגיע אותם. למעלה מ-100 אוהדים המתינו ביציאה מהאצטדיון וקיללו את השחקנים.

שחקני מכבי נתניה, ניקו אולסק, רומן גולובארט. ברני ארדוב
ירד מהמגרש בדמעות. אולסק/ברני ארדוב

"השחקנים נתנו הכול, אבל לפעמים קשה לשחק ב-9 מול 11", אמר דראפיץ' בסיום, "גם נגד חדרה וגם היום שיחקנו טוב עד שהורחקו לנו שחקנים. לפעמים צריך לשנות את התכניות במהלך המשחק ואנחנו צריכים לשנות את זה".

על מעמדו אמר: "גם בבית"ר ירושלים קראו לי להתפטר ואז הרימו אותי על הכתפיים, הכדורגל נזיל. אנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו צריכים להרים את עצמנו ולשחק כמו בתחילת המשחק היום. אנחנו צריכים להישאר אופטימיים. אני לא מתייחס למעמד שלי, אלא רק לקבוצה שלי וזה מה שמעניין אותי וחשוב לי. אני מאמין שבמשחקים הקרובים אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, להילחם ולהראות הרבה רצון. אני מרגיש את השחקנים בחדר ההלבשה וכולם רוצים לתת הכול".

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 2:4 בחוץ

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי נתניה אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד. דני מרון
האוהדים אחרי המשחק/דני מרון

בצד המנצח היה רוני אוואט, שסיכם: "עד שספגנו את השער הראשון הייתה רק קבוצה אחת במגרש, שיחקנו נהדר וביטלנו את נתניה. דווקא כשהיינו ביתרון מספרי קיבלנו החלטות לא טובות. אולי זה נובע מהלחץ ומהרצון לנצח. אבל עדיין כבשנו ארבעה שערים והיו לנו רגעים יפים של כדורגל. אמרתי בתחילת העונה שיהיה נחמד לראות את אשדוד ולא בטוח שיהיה קל למאמן".

המאמן הוסיף: "אנחנו לא רוצים לעבור את מה שחווינו בשנים האחרונות. נבנתה כאן קבוצה איכותית, החליפו 15 שחקנים והיו שינויים בצוות המקצועי. עשינו הכול בצורה שקולה ונכונה. גם במשחק קשה מול נתניה עלינו בהרכב התקפי עם שחקנים צעירים. זו הדרך של מ.ס. אשדוד ולפעמים משלמים על זה מחיר. אבל אני שמח לשלם מחיר כזה כשמנצחים 2:4".

על שגיב יחזקאל, שנשלח ליציע בשבוע שעבר והערב חזר היישר להרכב וגם כבש ובישל: "הוא פרויקט. אני אוהב אותו מאוד, לפעמים אני מרגיש כמו אבא שלו. לפעמים אבא צריך לחבק וללטף. היה לנו שבוע סוער. הכדורגל הישראלי חייב שחקנים כמו שגיב יחזקאל. מחובתי לגרום לו לבוא ולהתעסק רק בכדורגל ולא בדברים שמסביב ואני מאמין שהוא ימשיך כך".

יחזקאל אמר: "אני חייב לנצל את הפוטנציאל שלי העונה ולעזור לאשדוד ולהגיע למקום גבוה יותר. אני כבר בן 24 ובקרוב 25, זו צריכה להיות העונה שלי. הגעתי למקום שנותן לי ביטחון. לא יודע אם נהיה בפלייאוף העליון, אבל אני מקווה לטוב".

שחקן מ.ס. אשדוד, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
"אני חייב לנצל את הפוטנציאל שלי העונה". יחזקאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully