וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: שתי מדליות זהב לקסניה פוליקארפובה בטורניר הסבב האירופי בחצור

פוליקארפובה ניצלה את טורניר הבדמינטון הבינלאומי היחיד של ישראל כדי לאגור ניקוד וביטחון בדרך לטוקיו 2020: "אני שמחה תמיד להופיע מול הקהל המקומי"

קסניה פוליקארפובה. איגוד הבדמינטון, אתר רשמי
הישג יפה. קסניה פוליקארפובה/אתר רשמי, איגוד הבדמינטון

קסניה פוליקארפובה זכתה היום (שבת) בשתי מדליות זהב בטורניר הסבב האירופי בחצור. קוליקארפובה ניצלה את טורניר הבדמינטון הבינלאומי היחיד של ישראל כדי לאגור ניקוד וביטחון בדרך לטוקיו 2020 עם זכייה בשתי מדליות זהב בטורניר הסבב האירופי ה-9 של חצור. פוליקארפובה, שקרובה יותר מתמיד להיות הישראלית הראשונה של הענף במשחקים האולימפיים, זכתה בטורניר הנשים ובטורניר לזוגות נשים יחד עם הכישרון הצעיר, חלי ניימן בת ה-16, שהגיעה לאחרונה עד רבע גמר אליפות אירופה עד גיל 17.

פוליקארפובה אמרה: "אני שמחה תמיד להופיע מול הקהל המקומי וזה נותן לי חיזוק להמשך הדרך. שמחתי לשתף פעולה עם ניימן שהיא בעלת פוטנציאל גדול להצלחה בזירה העולמית בעתיד".

פוליקארפובה (מודיעין) אף ניצחה את ניימן (מכבי ראשון לציון) בטורניר לבודדות, והכניעה בגמר צעירה נוספת שהגיעה לרבע גמר אליפות אירופה עד 17 (לפני שנתיים), דנה דנילנקו בת ה-18 (פתח תקוה). הפתעת הטורניר הגיעה מצד צמד הצעירים של המועדון המארח, שרי רוטשטיין ומאי בר נצר בני ה-19 מחצור, שניצחו בגמר לזוגות מעורבים את הליגיונר שלנו בבולגריה, שי גפן ושותפתו הבולגריה, מריה דלצ'בה, לאחר שלוש מערכות.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully