וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:2 את חטאפה, גרנאדה עלתה למקום הראשון

דאבור שוב לא נכלל בסגל, צ'יצ'ריטו ואוקמפוס כבשו והאנדלוסים נצמדו למוליכות. העולה המפתיעה בפסגה אחרי 0:1 על בטיס, ניצחון גם לריאל סוסיאדד, ולנסיה הפסידה

אימג'בנק GettyImages

בצל דחיית הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, המחזור העשירי בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם עלייתה של גרנאדה המפתיעה לפסגה, אחרי 0:1 ביתי על בטיס שירדה אל מתחת לקו האדום. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את סלטה ויגו בחוץ והיא שלישית כרגע, כשגם סביליה החמישית נצמדה בזכות 0:2 על חטאפה. אחרי התיקו מול ליל באלופות, ולנסיה הפסידה 3:1 אצל אוסאסונה וירדה למקום ה-12. אספניול נמלטה מהמקום האחרון עם 0:1 בלבנטה.

צ'יצ'ריטו שחקן סביליה חוגג שער. GettyImages
שער בכורה בליגה. צ'יצ'ריטו/GettyImages

סביליה - חטאפה 0:2

מונס דאבור נותר גם הפעם מחוץ לסגל ולמעשה עדיין לא ראה דקת ליגה, אבל חבריו הסתדרו במשחק הביתי וחתמו שבוע של שלושה ניצחונות על האפס ברמון סאנצ'ס פיחוטן. חטאפה הגיעה אחרי הפסד ביתי לבאזל בליגה האירופית והחזיקה מעמד 69 דקות, עד שהמחליף אוליבר טורס סיפק מסירת אומן עם הפאלש לצ'יצ'ריטו שפתח שוב בהרכב וחגג שער ליגה ראשון. לוקאס אוקמפוס עבר את השוער אחרי אסיסט של חסוס נבאס וסגר עניין בדקה ה-78, וסביליה במקום החמישי עם 19 נקודות - רק אחת פחות מגרנאדה המובילה.

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את בילבאו ונצמדה לפסגה

לכתבה המלאה
אלברו ואדיו שחקן גרנאדה. GettyImages
במקום הראשון. אלברו ואדיו/GettyImages

גרנאדה - בטיס 0:1

ניצחון ביתי רביעי ברציפות לעולה המפתיעה שניצבת כעת שוב במקום הראשון והשוותה כבר עכשיו (עם 20 נקודות) את מאזן הנקודות שהיה לה בעונת הירידה העלובה. בטיס הלחוצה לקחה רק נקודת חוץ אחת העונה וכעת היא מתחת לקו האדום, כשמעמדו של המאמן רובי מעורער למדי והוא עלול לשלם את המחיר בקרוב. רוי סילבה שמר על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות בבית והשישית העונה, כשהאורחת אפילו לא בעטה למסגרת שערו, והקיצוני הימני אלברו ואדיו הכריע את המשחק במתפרצת אליה הגיע דווקא מצד שמאל בדקה ה-61. רמון עזיז עוד נעצר בקורה ורשם החמצה נוספת, אבל גרנאדה בכל מקרה חגגה.

מרטין אודגור, שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
ממשיכים להרשים. מרטין אודגור וריאל סוסיאדד/GettyImages

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 1:0

פתיחת העונה המצוינת נמשכת: ריאל סוסיאדד עלתה זמנית למקום השלישי אחרי שרשמה ניצחון שישי העונה, וזו הפעם הראשונה מאז עונת 2002/03 שהיא מגיעה לשישה ניצחונות בעשרה מחזורים ראשונים בליגה. מרטין אודגור, הקשר הנורבגי הצעיר ששיך לריאל מדריד, רשם את הבישול השלישי שלו העונה עם מסירת עומק שעברה בין שני הבלמים של סלטה, ואלכסנדר איסק (שנכנס רק בדקה ה-75) בפיניש מצוין כבש את שער הניצחון שמונה דקות לסיום כדי להעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות החשובות. סלטה ויגו מסובכת בתחתית.

משחקים נוספים

אוסאסונה - ולנסיה 1:3
לאוסאסונה: אוייר (34), רובן גרסיה (48), פרביס אסטופיניאן (80). לוולנסיה: רודריגו (14)

לבנטה - אספניול 1:0
לאספניול: ברנרדו (38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully