וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי בכוננות ספיגה: ערן זהבי הגיע ל-300 שערים בקריירה

כוכב גוואנגז'ו רחוק רק 39 שערים מגדול כובשי ישראל בכל הזמנים, מאריך את הרצף המופלא וממשיך את השנה האישית המרשימה. המספרים

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי
מכונה. זהבי/אתר רשמי

מכונת שערים. ערן זהבי כבש היום (שבת) את שערו ה-28 העונה בליגה הסינית בהפסד 2:1 של גוואנגז'ו להביי, השווה את שיא כל הזמנים לכיבושים בעונה אחת בו מחזיק אלקסון הברזילאי, ונמצא כעת בדרך הבטוחה לניפוץ השיא. לגוואנגז'ו R&F נותרו ארבעה מחזורי ליגה - בייג'ינג בחוץ, ווהאן בחוץ, בייג'ינג גואן בבית, והנאן בחוץ - ולמרות שהיא שקועה בתחתית, היא עדיין מקווה שכוכבה הגדול ישפר את המספרים המרשימים גם ככה עד תום העונה.

השער שכבש זהבי היום היה ה-300 שלו בקריירה, והיעד הבא מובן מאליו: לעקוף את אלון מזרחי, גדול כובשי הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ומי שפקפק ביכולותיו של זהבי לא אחת, שכבש 339 שערים בקריירה. אם לשפוט על פי כושרו הנוכחי, זהבי לא יזדקק לזמן רב כדי לעקוף את גם את האווירון. הוא כבש 39 שערים מתחילת השנה כולל 11 שערים בקמפיין מוקדמות היורו, מה שמציב אותו במקום השלישי בצמרת הכובשים בכדורגל העולמי ב-2019. לעת עתה, רק רוברט לבנדובסקי (40) ואל נאסר עבדל ראזק חמדאללה (42) נמצאים לפניו, אבל גם זה עשוי להשתנות בקרוב.

זהבי עומד כעת על 86 שערי ליגה במדי גוונאגז'ו R&F - לא פחות מ-45.5 אחוזים מכלל השערים של הקבוצה בשלוש השנים שבהן הוא לובש את מדיה. בנוסף, מאז ה-5 בספטמבר הספיק זהבי לכבוש בכל אחד משבעת המשחקים בהם נטל חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully