וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ערן זהבי השווה את השיא הסיני בהפסד 2:1 של גוואנגז'ו להביי

הסקורר הישראלי הגיע ל-28 שערי ליגה עם כיבוש יפה בדקה ה-38, השתווה לאלקסון וכעת נותרו לו ארבעה מחזורים כדי לנפץ את השיא. 90 דקות לדיא סבע

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
ניפוץ השיא יחכה. זהבי/GettyImages

ערן זהבי ממשיך לעשות היסטוריה בסין. היום (שבת) השווה הסקורר הישראלי את שיא כל הזמנים לכיבושים בעונה אחת, כשכבש את שערו ה-28 ב-2:1 של גוונאגז'ו R&F עם הביי. בכך עשה זהבי צעד גדול בדרך לניפוץ השיא ההיסטורי של אלקסון הברזילאי, והותיר לעצמו טווח ביטחון עם ארבעה מחזורים במהלכם יזדקק לשער אחד בלבד על מנת לשבור אותו.

זהו עוד ציון דרך בעונה הנפלאה של זהבי, שנמצא בעיצומה של השנה הפורייה בקריירה. בזכות השער הוא טיפס ל-39 שערים בשנת 2019, שממקמים אותו במקום השלישי של טבלת הכובשים של השנה הקלנדרית בכדורגל העולמי. כמו כן, מאזן השערים שלו בליגה הסינית מאז הצטרף לגוואנגז'ו ביוני 2016 עומד כעת על לא פחות מ-86 שערים.

גם חברו לקבוצה דיא סבע פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אולם גוואנגז'ו שוב לא הצליחה לנצח את היריבה, שביצעה מהפך במחצית השנייה והשלימה אותו עם פנדל מתוק עמוק בתוך תוספת הזמן.

seperator

מהלך המשחק

דקה 1: זהבי לא היה רחוק מכיבוש כבר בדקה הראשונה. דיא סבע הגביה, הישראלי ניסה להשתלט בתוך הרחבה, אבל הגנת הביי הרחיקה.

דקה 8: טנג שיחק עם הכדור בידו ברחבת גוואנגז'ו, השופט פסק על פנדל באמצעות ה-VAR, אבל השוער צ'נג יוליי הדף את הבעיטה של חאבייר מסצ'ראנו. עדיין 0:0.

דקה 19: זהבי מתקרב. מיאו הגביה, החלוץ הישראלי נותר בלתי מכוסה אבל נגח החוצה מ-8 מטר.

דקה 35: החמצה גדולה של זהבי. דיא סבע העביר לו כדור עומק שהשאיר אותו באחד על אחד מול השוער, אבל זהבי בעט לידיים של השוער.

דקה 38: גול! זהבי עשה זאת. הגנת הביי התבלבלה, הישראלי נותר שוב באחד על אחד מול השוער, והפעם לא התבלבל עם הקפצה מדויקת לרשת. 0:1 לגוונאנגז'ו.

דקה 56: החמצה כפולה לישראלים של גוואנגז'ו. תחילה זהבי התמהמה ובזבז מצב מצוין ברחבה, ולאחר מכן דיא סבע בעט ליד הקורה.

דקה 68: גול! אחרי לחץ כבד, הביי השוותה. מרקאו נותר חופשי ברחבה ונגח מקרוב בעוצמה לרשת. 1:1

דקה 77: גוואנגז'ו ניצלה מספיגה שנייה ומהפך, אחרי שמרקאו - שוב הוא - בעט למשקוף.

דקה 95: גול! עמוק בתוך תוספת הזמן, הביי רשמה ניצחון דרמטי. השופט העניק פנדל למארחת אחרי היוועצות עם שופטי ה-VAR, ומרקאו תרגם אותו לשער ניצחון.

עוד בוואלה!

נשאר בגוואנגז'ו? ערן זהבי במו"מ מתקדם על חוזה של 15 מיליון דולר בעונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully