וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א אישרה: קרע ברצועה הצולבת לוויל קלייברן, עלול להחמיץ את כל העונה

מכה קשה לאלופת היורוליג: MVP הפיינל פור סובל מפציעה חמורה וייעדר תקופה ממושכת. אוברדוביץ' בנאום עצבני לפני מכבי תל אביב

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
הלוחמה הפסיכולוגית החלה. אוברדוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ' במצב רוח קרבי אחרי ההפסד 87:74 אמש (שישי) במילאנו. היה זה ההפסד השלישי של הסמי פינליסטית מפתיחת העונה, והיא תגיע לישראל למשחק נגד מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב עם הגב לקיר.

פתיחת העונה החלשה של פנר מפתיעה לאור העובדה ששמרה על רוב הסגל מהעונה שעברה ועיטרה אותו בעוד כוכבים גדולים בקנה מידה אירופי בדמותם של נאנדו דה קולו ודרק וויליאמס (הפצוע). כך או כך, אוברדוביץ' מאוד לא מרוצה מהמצב, כפי שמשתקף מהנאום העצבני שנשא אמש אחרי המשחק.

"מילאנו היתה ראויה לניצחון הזה מהשנייה הראשונה ועד האחרונה, היא שלטה במשך 40 דקות. כמאמן, אתה כל הזמן מנסה להבין משהו חדש לגבי הקבוצה שלי. היום הבנתי שכמה שהסגל שלנו איכותי, אנחנו לא קבוצה. יש לנו איכות, אבל אין לנו קבוצה", אמר השועל הסרבי. "הסיבה לכך היא שאנחנו משחקים בלי ריכוז. פתחנו את המשחק רע מאוד, וכל מה שתכננו ירד לטמיון. מאוד קשה לי לראות את הקבוצה שלי סופגת עוד ועוד סלים כשיש לה רק עבירה קבוצתית אחת. אנחנו צריכים להסתכל במראה כי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. יכול להיות לך יום רע, אתה יכול להיקלע ליום קליעה חלש, אבל אם אתה רוצח לנצח אתה צריך לתת הכל, לשחק בצורה נכונה, להשתמש בעבירות בתבונה. את כל זה לא עשינו".

* ברוסיה טוענים שהפציעה של וויל קלייברן, שנחת אמש בצורה כואבת על במהלך הניצחון של צסק"א מוסקבה על אלבה ברלין והתפתל מכאבים על הפרקט במשך דקות ארוכות, היא חמורה. על פי "ספורט אקספרס", החשש של צסק"א הוא שקלייברן לא יוכל לחזור לשחק העונה - מה שכמובן יהווה מכה קשה, שכן הפורוורד המצוין היה הקלע המוביל שלה עד אתמול. בשעות הצהריים צסק"א אימתה את החששות והודיעה: קלייברן סובל מקרע ברצועה הצולבת שעלול להשבית אותו עד סוף העונה, ובכל מקרה יגרום לו להיעדר לתקופה ממושכת.

(עדכון ראשון: 08:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully