וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סיריס: יוסטון ניצחה בוושינגטון וצימקה ל-2:1

האסטרוס סופסוף בלמו את הריצה של הנשיונאלס, שנעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים. זאק גריינקי והבולפן עשו את העבודה, רובינסון צ'ירינוס חבט להומראן ויוסטון תוכל להשוות את הסדרה במשחק 4 (בין שבת לראושן, 3:08)

רובינסון צ'ירינוס יוסטון אסטרוס. AP
צ'ירינוס מרוצה/AP

וושינגטון - יוסטון 4:1 (1:2 לנשיואנלס בסדרה)

שלושה משחקים, שלושה ניצחונות חוץ בוורלד סיריס 2019. רצף שמונת הניצחונות של וושינגטון בפלייאוף, שהחל מול הדודג'רס ונמשך נגד סנט לואיס ובשני המשחקים הראשונים של הסדרה הזו, נעצר על ידי האסטרוס הפייבוריטים, שחזרו לחיים ויקבלו צ'אנס להשוות בין שבת לראשון (3:08).

יוסטון שוב קיבלה משחק די בינוני מזאק גריינקי, שהרבה להסתבך בארבעה אינינגים ושני שליש שהגיש, אלא שהוא הרשה ריצה בודדת, בעוד החברים שלו עולים ליתרון מסינגל של ג'וש רדיק באינינג השני ומכפילים אותו עם סינגל של מייקל ברנטלי בשלישי.

טריפל של ויקטור רובלס באינינג הבא הכניס את ריאן צימרמן וצימק, אבל יוסטון לא נבהלה הפעם. ברנטלי הכניס ריצה נוספת באינינג החמישי והתופס רובינסון צ'ירינוס, עם ההומראן היחיד של הלילה, נעל את המשחק באינינג השישי, כאשר הבולפן של יוסטון עושה עבודה שקטה ומרשה רק צמד חבטות עד לסיום והקלוזר רוברטו אוזונה סוגר את המשחק עם סטרייקאאוט על חואן סוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully