וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה באליפות העולם בראגבי: אנגליה הדהימה את ניו זילנד בחצי הגמר

הממלכה גועשת: האנגלים הפתיעו את האלופה היוצאת עם 7:19 ועלו לגמר בפעם הרביעית אי פעם. היריבה הבאה: ויילס או דרום אפריקה

שחקני נבחרת הראגבי של אנגליה חוגגים. AP
הפתעה גדולה. שחקני אנגליה חוגגים/AP

אליפות העולם בראגבי, שנערכת השנה ביפן, ממשיכה לספק את הסחורה. היום (שבת) נרשמה סנסציה גדולה, כשהאלופה היוצאת ניו זילנד הודחה בחצי הגמר בידי אנגליה. מחר ייערך חצי הגמר השני שיפגיש בין ויילס לדרום אפריקה.

שחקני נבחרת הראגבי של ניו זילנד מאוכזבים. GettyImages
הפייבוריטית הודחה מוקדם מהצפוי. שחקני ניו זילנד מתוסכלים/GettyImages

אנגליה - ניו זילנד 7:19

מסע הקסם של האנגלים נמשך, גם על חשבון אלופת שני הטורנירים האחרונים. מעטים נתנו סיכוי לאנגלים מול האול בלאקס הפייבוריטים, שנחשבים לטובים בעולם, אולם כוכב המשחק מאנו טוילאגי, לצד הגנה נהדרת של כלל הנבחרת, סייעו להשיג את הבלתי ייאמן. שני פנדלים מוצלחים של האנגלים הגדילו את הפער לפני סיום, והחל מאותו רגע אלפי האנגלים ביציעים נשמעו היטב וגם ברחבי הממלכה יצאו מגדרם. יהיה זה הגמר הראשון של הנבחרת של אואן פרל מאז 2007, והרביעי בתולדות אנגליה. הם יחפשו בגמר זכייה שנייה באליפות העולם, בה זכו לאחרונה ב-2003.

לי האפפני שחקן נבחרת ווילס בראגבי. GettyImages
יפתח בהרכב במקום וויליאמס הפצוע. לי האפפני/GettyImages

ויילס - דרום אפריקה (ראשון, 10:50, ספורט 2)

בחצי הגמר השני תיפגוש נבחרת ויילס את נבחרתה של דרום אפריקה, ותיאלץ להסתדר ללא כוכבה ליאם וויליאמס שנפצע בקרסולו באימון. גם אם ווילס תעפיל לגמר וויליאמס לא יוכל לעזור לה, ולמעשה השחקן סיים את דרכו בטורניר. את מקומו בהרכב יתפוס לי האפפני בן ה-30. "חסרונו של ליאם הוא בהחלט מכה מבחינה התקפית, במיוחד לאור הישגיו בשנה האחרונה", אמר מאמנה של ווילס וורן גטלנד, אך הבהיר כי הוא בטוח במחליף: "מצד שני, הניסיון שיביא איתו האפפני יכניס לנו אלמנט נוסף במשחק". כאמור, מול נבחרת ווילס תתייצב נבחרת דרום אפריקה, שסיימה שנייה בבית ב' אחרי ניו זילנד והפתיעה ברבע הגמר את יפן המארחת - שעד לאותו שלב היתה מושלמת בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully