וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מפרגנים: "זו הבכורה האמיתית של דאבור", לופטגי: "יהיו לו עוד הזדמנויות"

גם בספרד עוסקים בהופעת הבכורה של החלוץ בהרכב סביליה: "לופטגי סוף סוף נענה לתחינות הקהל". מאמנו: "הוא שחקן שאנחנו אוהבים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יורגן קלופ במסיבת עיתונאים

בשעה טובה ומוצלחת יכול לסמן מונס דאבור וי על הופעה ראשונה בהרכב הפותח של סביליה, לאחר שהשלים אתמול (חמישי) 90 דקות מול דודלאנז' בליגה האירופית. דאבור היה נמרץ מאוד והגיע לשלוש הזדמנויות טובות במהלך המחצית הראשונה אך לא הצליח למצוא את הרשת. השער הראשון של האנדלוסים הגיע בדקה ה-48, כשדאבור הוביל את הכדור ומסר לאוליבר טורס שהרים מצד שמאל, ופרנקו ואסקס נגח פנימה. מכאן הסכר כבר נפרץ וסביליה ירדה עם 0:3 על היריבה מלוקסמבורג, כשדאבור יכול לרשום לעצמו הופעה טובה מאוד, גם אם לא כבש.

התקשורת הספרדית עסקה אף היא בחלוץ הישראלי שלא כל כך זוכה לדקות משחק העונה בסביליה: "זו הבכורה האמיתית של דאבור", נכתב. "אוהדי סביליה דרשו שהחלוץ הישראלי יזכה להזדמנות וג'ולן לופטגי סוף סוף נענה". לגבי הופעתו של דאבור נכתב: "הוא היה חד מהפתיחה, והיה טוב במחצית הראשונה כשסביליה לא בדיוק היתה בשיאה. הוא השתתף במהלך שהביא לשער הראשון. האוהדים של סביליה סוף סוף זכו לראות את דאבור משחק. זה אמנם מעט, אבל מספיק כדי להעריך מה השחקן יכול לתרום למועדון. כרגע, ההרגשה היא שיש לו מה לתרום, כך שהנידוי שלו בפתיחת העונה לא ברור".

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
"הנידוי שלו בפתיחת העונה לא ברור". מונס דאבור/GettyImages

המאמן ג'ולן לופטגי אמר על דאבור בסיום המשחק: "היה לו משחק טוב. הוא עזר לנו. הוא שחקן שאנחנו אוהבים. היום הוא קיבל את ההזדמנות ואני בטוח שזה יקרה שוב. בטוח שמונס יקבל עוד הזדמנויות", אמר לופטגי. לגבי שינוי המערך אמר המאמן: "זו לא הפעם הראשונה ששיחקנו עם שני חלוצים. אני לא חושב שזה שיחקנו ככה היום מראה על שינוי בגישה שלנו. המערך ייקבע בהתאם למשחק הרלוונטי ובהתאם למה שאחליט. זה לא משהו חדש".

סביליה תארח ביום ראשון הקרוב את חטאפה במסגרת המחזור העשירי בליגה הספרדית. סביליה תגיע למשחק לאחר הניצחון אתמול בליגה האירופית ולאחר שבמחזור הקודם ניצחה 0:1 את לבאנטה ותקווה להאריך את רצף הניצחונות ותוך כדי כך לשמור על מרחק סביר מהפסגה, שם ממוקמת ברצלונה עם יתרון שלוש נקודות בלבד על האנדלוסים שבמקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully