וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה עם ניצחון שביעי רצוף, 1:2 חשוב לראשון לציון על הפועל פתח תקוה

עדן דהן (68) ניצח את הפועל פתח תקוה לאחר שעוז פרץ (45) ביטל שער יתרון של מיקו ממן (31) שכבש לאחר שעצר כדור בעזרת היד. מכבי פתח תקוה חגגה ניצחון שביעי רצוף, 0:3 באשקלון

שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ממשיכים לשעוט קדימה. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

שבעה משחקים שוחקו היום (שישי) במסגרת המחזור העשירי בליגה הלאומית, כשבמוקד הביסה המוליכה מכבי פתח תקוה בחוץ את הפועל אשקלון 0:3 והתבססה בפסגה. יריבתה העירונית הפועל פתח תקוה הסתבכה לאחר שהפסידה בביתה לפועל ראשון לציון 2:1. בני סכנין התארה אצל בית"ר תל אביב בת ים ורצתה להמשיך במומנטום החיובי מאז מונה סלימאן אזברגה כמאמן, אך סיימה ב-1:1 בנס ציונה מול בית"ר תל אביב בת ים. נוף הגליל הביסה בחוץ 1:4 את בני לוד המידרדרת.

seperator

הפועל אשקלון - מכבי פתח תקוה 3:0

מי יעצור את הלוזונים? היורדת מליגת העל מסרבת לעצור ורשמה הערב ניצחון שביעי רצוף, וכרגע היא נראית כמועמדת מספר 1 לשוב לליגה העליונה. בדקה ה-21 דור חוגי העלה את מכבי פתח תקווה ל-0:1. אשקלון לא באמת סיכנה את המוליכה ובדקה ה-74 נותרה בעשרה שחקנים לאחר שחוליו סזאר פגע ללא כדור בשחקן יריב וקיבל כרטיס צהוב שני. בדקה ה-80 הכפיל המחליף תאי בריבו את התוצאה כשפרץ מאגף ימין, נכנס לרחבה ובעט נהדר לפינה - 0:2 למכבי פתח תקווה. דקה בלבד לאחר מכן וזו כבר תבוסה לאשקלון, ברנדאו כבש בנגיחה את השלישי מבלי שאף שחקן הגנה נמצא מסביבו - 0:3 למלאבסים.

עוד בוואלה!

אגאדה שוב כבש וקטמון במקום השני בלאומית אחרי 0:1 על אום אל פאחם

לכתבה המלאה

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 2:1

בניגוד למכבי, הפועל פתח תקוה נמצאת במומנטום רע עם ניצחון בודד בשבעת משחקיה האחרונים והגנה שלא שמרה על רשת נקייה כבר תשעה משחקים רצופים. מנגד, הכתומים התאוששו מהפסד הבית לבית"ר תל אביב בת ים בשבוע שעבר והמשיכו מאזן החוץ המצוין שלהם העונה. בדקה ה-31 קיבל מיקו ממן כדור עומק מול השוער, ולטענת אנשי הפועל פתח תקוה עצר את הכדור בידו לפני שעבר את השוער והעלה את ראשון לציון ל-0:1. השופט והקוון התעלמו מהטענות ואישרו את שער היתרון של הכתומים.

הפועל פתח תקוה לא ויתרה ולקראת סיום המחצית ישבה על שערם של הכתומים, וממש על סף שריקת הסיום למחצית הצליחה להשיג את השוויון כשעוז פרץ השתלט על כדור שנהדף אליו מהגנת ראשון לציון, חלף על פני השוער וכבש - 1:1. בדקה ה-68 קיבל עדן דהן כדור נהדר מול השוער ובעט עם השפיץ לפינה הימנית - 1:2 לראשון לציון שהחזירה לעצמה את היתרון. המשחק היה עצבני ואגרסיבי אך לבסוף היו אלה הכתומים שיצאו עם שלוש הנקודות.

בית"ר תל אביב בת ים - בני סכנין 1:1

לאחר שנראה היה שהיורדת מליגת העל התאוששה מפתיחת העונה האיומה שלה, הגיעה ההופעה הבינונית היום ונתנה לסלימאן אזברגה לא מעט חומר למחשבה. זה עוד נראה טוב בדקה ה-25, כשקיבל מהראן ראדי כדור בתוך הרחבה ובעט לפינה השמאלית, לקורה ופנימה - 0:1 לבני סכנין. בדקה ה-39 קיבלה בית"ר תל אביב בת ים הזדמנות להשוות כשקיבלה פנדל לאחר עבירה ברחבה. דווקא השוער דניאל פרץ היה זה שבעט ואף כבש - 1:1 בנס ציונה.

על סף סיום המחצית קיבלה תל אביב/בת ים פנדל נוסף אך הפעם ידו של מחמוד קנדיל מסכנין היתה על העליונה בדו קרב השוערים, כשהדף את הבעיטה של דניאל פרץ. במחצית השנייה לא נרשמו אירועים משמעותיים והמשחק הסתיים ב-1:1.

מיקו ממן שחקן הפועל ראשון לציון לפני אלי בבייב שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
כבש שער מעורר מחלוקת. מיקו ממן/לירון מולדובן

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. כפר קאסם 1:1

לאחר שהשיג ניצחון בבכורה שלו בתפקיד, רצה תומר קשטן לציין ביחד עם כפר קאסם ניצחון שלישי ברציפות ולהתקרב לצמרת. בסופו של דבר כפר קאסם לא יצאה עם מלוא הנקודות, אך בהתחשב בעובדה שהיא לא היתה רחוקה לצאת בידיים ריקות, היא תיקח את הנקודה שהשיגה בשתי ידיים.

בדקה ה-5 קיבלה רמת השרון פנדל אותו תרגם שמעון אבוחצירא לשער יתרון, 0:1 לרמת השרון. המשחק מאז התנהל באופן חלש מאוד כשאף קבוצה לא הגיעה להזדמנות ממשית, אך לקראת סיום המשחק החלה כפר קאסם ללחוץ יותר ויותר את רמת השרון, עד שבדקה ה-89 שחרר אבו עאלם בעיטה אדירה שזעזעה את משקוף השער על הריבאונד עט מור פדידה שקבע 1:1. זו היתה גם תוצאת הסיום.

הפועל עפולה - הפועל עכו 0:0

נועלת הטבלה עדיין ללא ניצחון העונה, אבל תסתפק בתיקו שהשיגה היום שקטע רצף של שישה הפסדים. צירופו של דודו ביטון לא עזר לעפולה שנותרה עמוק במקום האחרון עם 3 נקודות בלבד מתוך עשרה משחקים.

בני לוד - הפועל נוף הגליל 4:1

בני לוד ממשיכה בהתרסקות שלה לאחר שפתחה את העונה עם שני ניצחונות. גם התפטרותו של רן קוליק לא עזרה ללוד שרושמת משחק עשירי ברציפות בו לא מצליחה להכניע את נוף הגליל, על גלגוליה השונים.
בדקה ה-30 קיבלה נוף הגליל פנדל אותו המיר גיא דיין ל-0:1. בדקה ה-42 הגיע השער של המשחק כשתומר סוויסה בעט ממרחק של כשעשרים מטרים לחיבורי השער - 0:2 נהדר לנוף הגליל. דקה אחר כך, נראה שלוד מתפרקת על סף המחצית - תומר סוויסה קיבל כדור עומק לבד מול השוער וקבע 0:3 לנוף הגליל.

בדקה ה-80 כבש גל ספיר וצימק את התוצאה ל-3:1, מה שנראה מעט מידי ומאוחר מידי עבור לוד. בדקה ה-90 חתם עידן גולן סופית התוצאה ובסיום 1:4 לנוף הגליל.

ואיל מריסאת שחקן בני לוד. דני מרון
בני לוד ממשיכה להידרדר. מריסאת/דני מרון

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 1:1

שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים ומקוות לעצור את הסחף לפני הסתבכות משמעותית בתחתית. הפועל רמת גן לא ניצחה בחוץ מאז 11 במרץ (2:4 באשקלון) אבל גברו על אחי נצרת פעמיים בעונה שעברה, כולל 3:4 בעילוט.

לקראת סיום המחצית הראשונה קיבלה אחי נצרת פנדל. עלי חטיב ניגש לבעוט את הבעיטה והעלה את המקומיים ל-0:1. בדקה ה-67 איזן אסי גומא את התוצאה כשבעט מתוך הרחבה וכבש - 1:1 בעילוט, שנשמר עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully