וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור חוזר: "אילחם מול נורמגומדוב, הוא יכול לברוח - אבל לא להתחבא"

האירי ישוב לזירה ב-18 בינואר, ככל הנראה מול דונלד סרוני, וכבר עקץ את יריבו הרוסי אותו הוא מקווה לפגוש לקרב חוזר: "זה יקרה"

מתוך TMZ

בווידאו: הקרב האחרון בו מקגרגור לקח חלק

בשעה טובה ומוצלחת, קונור מקגרגור הודיע שבכוונתו לשוב לזירה. זה יקרה ב-18 בינואר 2020 בלאס וגאס, כשהלוחם האירי יתמודד בקרב מסתורי לראשונה מאז ההפסד המפורסם לחביב נורמגומדוב באוקטובר 2018. "תשאלו את ה-UFC מי יהיה היריב, לי ממש לא אכפת במי מדובר", אמר מקגרגור במסיבת עיתונאים אותה ערך ברוסיה, והוסיף כי בארגון "יתחרפנו" אם יחשוף את זהות יריבו. על פי ESPN, המועמד המוביל להיכנס לאוקטגון עם האירי הוא דונלד סרוני.

הקרב, טען מקגרגור, יהיה "תחילת העונה" שלו, כשההכנות כבר החלו והביטחון העצמי שוקם לאחר אותו קרב מול נורמגומדוב: "לאנשים שהאמינו בי מגיע טוב יותר. זה יהיה עלבון עבור אותם אנשים אם לא אהיה מחויב לגמרי, עכשיו אני חוזר ואני מחויב עד הסוף. אני נחוש לחזור ולהראות את הטוב ביותר שלי למעריצי ברחבי העולם. אני הולך לעבור את כל הקרבות שלי כמו מסור שחותך חמאה".

אשר לשחזור אפשרי של הקרב עם יריבו הגדול, איתו החליף בשנה האחרונה שלל עקיצות ברשתות החברתיות, אמר: "זה הקרב שאנחנו רוצים, ואנחנו רוצים אותו במוסקבה. לאנשי רוסיה מגיע שזה ייצא לפועל. לכל האנשים בעולם מגיע שזה ייצא לפועל. זה יקרה. אני מחכה לו, אתה יכול לברוח, אבל לא להתחבא. בשבוע שעבר הוא ברח ממסיבת עיתונאים במוסקבה, זה הטבע שלו. איפה הוא עכשיו? אני טס לרוסיה, הוא טס החוצה. טיפוסי".

לוחם ה-MMA האירי קונור מקגרגור. רויטרס
כרגיל, מלא ביטחון עצמי. מקגרגור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully