וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל גברה 32:33 על פינלנד במוק' אליפות העולם

הנבחרת פתחה היטב את הקמפיין, בשלב הראשון של המוקדמות, ומתכוננת למשחק מול יוון. המאמן אולג בוטנקו: "אני יכול להיות מרוצה מהניצחון"

רם טורקניץ, נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עם הפנים קדימה. טורקניץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (רביעי) את השלב הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות העולם עם ניצחון על פינלנד 32:33. כעת הנבחרת מתכוננת למשחק מול נבחרת יוון, ביום ראשון, כשלאחריו ייערכו 4 משחקים נוספים בחודש ינואר: מפגש כפול מול קפריסין, ומפגשים מול פינלנד ויוון - שיחתמו את השלב הראשון. הראשונה בבית תעפיל לשלב השני בהצלבה מול אחת מהנבחרות שיופיעו באליפות אירופה הקרובה.

אחרי הקמפיין הקודם, שהסתיים באי ההעפלה לאליפות אירופה על הפרש שערים, הערב נפתח הקמפיין עם סגל צעיר שאולג בוטנקו ואסף לוי גיבשו וכולל 7-8 שחקנים צעירים בני 18-22. במשחק, שנערך בדרייב אין בתל אביב לעיני כ-1,200 צופים, הנבחרת רשמה ניצחון דחוק אחרי שכבר הוליכה ביתרון של 9 שערים במחצית הראשונה.

כבשו לישראל: למברוזו 7, טורקניץ וסטלמן 5, אדיר כהן, אפו ושקלים 3, הרשקוביץ, עמית גל 2, ניבו לוי, עדן ג'ינג'י ופומרנץ 1 כ"א. עצירות שוערים: דן טפר 12 עצירות מ-41 -29 אחוז. מושיקו אלימלך 0 מ-2. הרבו לכבוש לפינלנד: מקס גרונלונד 8, ניקו רונברג 7, בנג'מין הלנדר 5.

המאמן אולג בוטנקו: "אני יכול להיות מרוצה מהניצחון. יכולנו להשיג אותו בצורה קלה יותר, וביתרון גבוה יותר, אבל סיבכנו את עצמנו בדקות הסיום ואני לא מרוצה מהדקות שבהם הפסקנו להיות אגרסיביים ונתנו להם לשחק בקצב שלהם. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, לשמור על יותר יציבות לאורך דקות, בטח כשאנחנו יוצאים עכשיו למשחק השני ביוון שצפוי להיות קשה מאוד. אנחנו נעבוד עליהם וננסה לשפר את התיאום".

נבחרת ישראל בכדוריד חוגגת ניצחון על פינלמד. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
פתיחה טובה לישראל/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully