וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מודה שהיא חסרת ביטחון לפני מכבי ת"א, וולטרס: "יהיה קשה"

העטלפים שטרם ניצחו העונה ביורוליג מקווים להפתיע בהיכל, המאמן פונסרנאו: "חלק מהשחקנים חסרי ביטחון". הרכז הצהוב בונה על הקהל

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הקהל יעשה את ההבדל? וולטרס/דני מרון

מכבי תל אביב תחפש הערב (חמישי, 21:05, ספורט5) את ניצחון היורוליג השני שלה העונה, כשתארח את ולנסיה. "הם קבוצה טובה", אמר נייט וולטרס, שקלע 15 נקודות על הכוכב האדום בשבוע שעבר. הם עוד לא ניצחו, אבל שיחקו טוב נגד אפס. כל משחק ביורוליג הוא קשה ואנחנו צריכים להיות מוכנים כדי לנצח. אנחנו מתייחסים לכל משחק בתורו. נהדר לשחק כאן מול האוהדים שלנו, הקהל היה מדהים בשבוע שעבר ואני מקווה שיהיה אותו דבר הפעם. האנרגיה הזאת הזינה אותנו וננסה שזה יקרה שוב".

העטלפים הפסידו את כל שלושת משחקיהם ביורוליג העונה, אם כי לזכותה ייאמר שפגשה את צסק"א מוסקבה, אולימפיאקוס ואנאדולו אפס. "מכבי גדלה הרבה כקבוצה בהשוואה ללפני שנתיים - טקטית, פיזית, וכעת הכדורסל שלה ברמה גבוהה יותר", אמר מאמן ולנסיה ג'אומה פונסרנאו. "כבר היה להם הרבה כישרון והם הצליחו לשמור עליו, יש להם איזון טוב בין הקו האחורי והקדמי והם מייצרים הרבה מעמדת הפאוור פורוורד, בעיקר עם כספי".

פונסרנאו הוסיף וניתח את היריבה: "בהגנה מכבי פיזית מאוד, היא מנסה להוציא אותך מהמשחק שלך. נצטרך לשחק טוב מאוד, למצוא את הסגנון שלנו ולהתמודד עם הקשיחות שלהם. בסופו של דבר נצטרך לקלוע הרבה כדי לנצח קבוצה כזאת. אני רואה שחלק מהשחקנים חסרי ביטחון ונצטרך להפוך את זה".

פרננדו סן אמטריו הוותיק הוסיף: "כולם בחדר ההלבשה מוכנים כבר לנצח ולעשות דברים כמו שצריך, אבל כדי שזה יקרה צריך לעבוד קשה, להשתפר ולא לתת לרגעים רעים להשפיע עליך במהלך משחקים. צריך לעשות את הדברים הקטנים, לשלוט במה שאפשר לשלוט - לשחק הגנה, לסמוך אחד על השני, ללכת על ריבאונדים בהתקפה ולשלוט בריבאונדים בהגנה. כשנעשה את כל זה, הביטחון סוף סוף יגיע. קשה לשחק נגד מכבי בבית שלה אבל אין משחקי חוץ קלים העונה, אז נצטרך להשיג את ניצחון היורוליג הראשון שלנו שם".

מתוך פאסט ברייק, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully