וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס הביסה את ריאל מדריד 60:76, ברצלונה נותרה מושלמת

הבלאנקוס רשמו שיא נקודות שלילי ביורוליג. ג'ימר פרידט (22) הוביל את פאו לניצחון. חימקי ניצחה את באיירן. ברצלונה נותרה מושלמת עם 65:73 בבלגרד

שחקן אנאדולו אפס בריאנט דאנסטון. GettyImages
הצטיין במדי אנאדולו. דאנסטון/GettyImages

ארבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול ולנסיה. באיסטנבול ספגה ריאל מדריד הפסד שני ברציפות כשהובסה 76:60 מול אנאדולו אפס. מדובר בסך הנקודות הנמוך ביותר אי פעם שקלעו הבלאנקוס במשחק יורוליג. פנאתינייקוס יצאה למשחק חוץ ברוסיה מול זניט סנט פטרסבורג וניצחה 79:89 לאחר שני הפסדים רצופים. ברצלונה נותרה מושלמת לאחר שניצחה 65:73 בסרביה את הכוכב האדום בלגרד. באיירן מינכן הפסידה לחימקי מוסקבה לאחר 19 נקודות ו-9 אסיסטים של אלכסיי שבד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
שוב הצטיין. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 60:76

לאחר שספגו במחזור שעבר את הפסדם הראשון העונה, רשמו הבלאנקוס תבוסה צורמת מול יריבה ישירה לקרבות הצמרת ביורוליג. מעבר לכך שמדובר בהפסדה השני ברציפות, מדובר במספר הנקודות הנמוך ביותר שקלעה ריאל מדריד באירופה. אף אחד מבין השחקנים שפתחו בחמישייה אצל לאסו לא קלע בדו ספרתי, כשאדי טבארס וג'פרי טיילור לא קלעו ולו נקודה אחת (!), מה שבהחלט יכול ללמד על המשחק הבלתי שגרתי שנצפה היום באבדי איפקצ'י ארנה. סרחיו יוי היה היחיד אצל ריאל שהיה קרוב לרמתו הרגילה עם 14 נקודות. באנאדולו היו אלה בריאנט דנסטון וקרונוסלב סימון שהובילו את הקלעים עם 17 נקודות כ"א. דנסטון קלט גם 8 ריבאונדים וסיים עם 27 נקודות מדד.

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה 73:65

לאחר שלושה ניצחונות בפער דו ספרתי, הסתפקה הערב ברצלונה בניצחון בפער של שמונה נקודות, וגברה על הכוכב האדום בלגרד במשחק חוץ מהקשים ביותר במפעל. הסרבים עוד הובילו 33:36 במחצית, אך רבע שלישי מוחץ שנגמר ב-13:24 לטובת הקטאלנים הכריע את ההתמודדות. ברצלונה נעזרה בעוד משחק התקפי מצויין של ניקולה מירוטיץ', שלמרות 1 מ-6 לשלוש סיים כקלעי המוביל של הקבוצה עם 21 נקודות. קייל קוריץ' (15) וברנדון דייויס (14 ו-6 ריבאונדים) דאגו שברצלונה תישאר עם מאזן מושלם עד כה ביורוליג. הכוכב האדום היוותה יריבה עיקשת, אך הציגה משחק התקפי חלש כשרק ג'יימס גיסט (10 נקודות) קלע בספרות כפולות.

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: ברצלונה הביסה 84:103 את אלבה, גם אנאדולו ניצחה. הפסד לאולימפיאקוס

לכתבה המלאה
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
שוב הצטיין במדי חימקי. אלכסיי שבד/GettyImages

באיירן מינכן - חימקי מוסקבה 87:74

חימקי מוסקבה התארחה הערב במינכן אצל באיירן וניצחה אותה לראשונה בתולדותיה לאחר שהפסידה בכל ששת המפגשים שנערכו עד כה בין שתי הקבוצות. אלכסיי שבד (מי אם לא הוא) התגבר של ערב קליעה לא טוב משלוש (1 מ-7) והוביל את קלעיה של חימקי עם 19 נקודות להם הוסיף 9 אסיסטים. אנתוני גיל סייע לו עם 17 נקודות. אצל הגרמנים תיפקדו בעיקר גרג מונרו עם 18 נקודות (7 איבודים) ו-ולדימיר לוצ'יץ' עם 12. חימקי נצמדת לצמרת עם מאזן 1:3. באיירן עם מאזן 2:2.

זניט סנט פטרסבורג - פנאתינייקוס 89:79

היוונים קטעו רצף של שני הפסדים רצופים ביורוליג עם ניצחון חוץ לא פשוט ברוסיה על זניט. הרוסים שהשיגו את ניצחון הבכורה שלהם ביורוליג בשבוע שעבר, ייאלצו להמתין לניצחונם השני. פנאתינייקוס הובילה לאורך כל המשחק בפער לא גדול, אך ידעה לשמור עליו ולבסוף לצאת עם ניצחון חשוב. ג'ימר פרידט הוביל את היוונים עם 22 נקודות ודשון תומאס עזר לו עם 17 משלו. 16 נקודות של מתיאש פונטיקה לא עזרו לרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully