וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-8 ב-NFL נפתח עם עוד ניצחון של מינסוטה

הווייקינגס רשמו W רביעי רצוף, 9:19 על וושינגטון. קייס קינום נטש אחרי פגיעת ראש. המחזור יימשך בתחילת השבוע

שחקני ההגנה של מינסוטה וייקינגס. AP
ההגנה של הווייקינגס עבדה היטב/AP

המחזור השמיני ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק חלש, בו מינסוטה (2:6) רשמה 9:19 ביתי על וושינגטון (7:1). הווייקינגס השיגו את הניצחון הרביעי ברציפות שלהם בזכות טאצ'דאון בודד של דלווין קוק שבע שניות להפסקה אחרי דרייב נהדר ומלבד זאת, כל קבוצה השיה שלושה שערי שדה. 285 יארד לקירק קאזינס. סטפון דיגס תפס ל-143, קוק רץ ל-98 ותפס ל-73. בוושינגטון, 130 ופאמבל לקייס קינום שנטש עם זעזוע מוח במצית השנייה.

המחזור השמיני יימשך עם 14 משחקים נוספים בראשון ושני, כולל אחד בלונדון. דאלאס ובולטימור יהיו בחופש השבוע.

19:00:

אטלנטה (6:1) - סיאטל (2:5)

הפאלקונס מושפלים מדי שבוע וההגנה שלהם נראית זוועה. סיאטל, אחרי ההפסד הביתי המאכזב לבולטימור, תנסה לנצל זאת ולקרב עוד קצת את דן קווין לעבר הפיטורים.

בפאלו (1:5) - פילדלפיה (4:3)

המאזן של הבילס מרשים מאוד, אבל עדיין חסר להם משחק גדול שיבהיר לכולם שהקבוצה הזו באמת מסוגלת להגיע לפלייאוף. האם הוא יגיע נגד האיגלס, שלא מסוגלים לעצור שום דבר לאחרונה? הפסד נוסף יסבך מאוד את פילי במאבק על הפוסטסיזן.

שיקגו (3:3) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5:2)

הדובים מגיעים אחרי תצוגה ביתית איומה של מיטשל טרוביסקי מול ניו אורלינס ולא ברור מה הם עוד יכולים לעשות עם הקוורטרבק המאכזב. LA מנגד, ראתה את העונה שלה די נגמרת עם הפסד ביתי משלה, לטנסי, משחק ממנו היא יצאה רותחת על השיפוט אחרי דרמה בשניות הסיום.

דטרויט (3:1:2) - ניו יורק ג'איינטס (5:2)

לשתי הקבוצות הללו הייתה תקופה מבטיחה לפני כמה שבועות, אך היא הסתיימה ושתיהן במצב לא מבטיח. כל אחת מהן תתייצב למפגש בעיר המכוניות אחרי שלושה הפסדים רצופים ובידיעה שאחד נוסף ככל הנראה ישלח אותן להתכונן לעונה הבאה.

טנסי (4:3) - טמפה ביי (4:2)

טנסי הלא יציבה נחלצה בעור שיניה מהפסד ב-LA לצ'ארג'רס, אחרי שכמעט שמטה יתרון מבטיח. ריאן טניהיל היה זה שהוביל אותה לניצחון והוא ימשיך לקבל את הקרדיט מול הבאקס, שחוזרים משבוע החופש עם צ'אנס אחרון להציל את עצמם.

אינדיאנפוליס (2:4) - דנבר (5:2)

אחרי שאיבדה את אנדרו לאק, אינדי היא ללא ספק הסיפור הנחמד של העונה והניצחון על יוסטון בשבוע שעבר רק חיזק זאת עוד יותר. יש לה צ'אנס מצוין לחגוג בבית גם על חשבון הברונקוס, שהושפלו בקנזס סיטי בחמישי הקודם דווקא אחרי שפטריק מהומס יצא.

לוס אנג'לס ראמס (3:4) - סינסינטי (7:0)

המפגש השלישי העונה בלונדון והראשון בוומבלי יהיה בין סגנית האלופה, שסופסוף חזרה לחייך בשבוע שעבר והביסה את אטלנטה לבין הבנגאלס, אחת משתי הקבוצות שטרם ניצחו העונה. זה נראה כמו צ'אנס נהדר ל-LA לחגוג על עוד יריבה איומה, אך האם אפקט לונדון ישפיע?

שון מקווי מאמן לוס אנג'לס ראמס עם קופר קאפ. AP
הזדמנות פז לראמס בלונדון/AP

ניו אורלינס (1:6) - אריזונה (3:1:3)

באופן מפתיע מאוד, זה אחד המשחקים הטובים של המחזור. הסיינטס מדהימים את כולם וממשיכים לנצח גם בלי דרו בריס, שחזר לאימונים. הקארדס החלו עם תיקו ושלושה הפסדים, אבל כבר סופרים שלושה ניצחונות רצופים ואם ידהימו בביג איזי, יהיה כדאי להתחיל לקחת אותם ברצינות.

ג'קסונוויל (4:3) - ניו יורק ג'טס (5:1)

הסילונים חטפו בראש במאנדיי נייט וסאם דרנולד נראה אבוד לחלוטין וכאילו לא ממש החלים. ג'קסונוויל חייבת לנצל זאת כדי להשיג עוד ניצחון ולעלות למאזן חצוי ולא צפוי, דווקא אחרי הפרידה מג'יילן ראמזי.

22:05-22:25:

סן פרנסיסקו (0:6) - קרוליינה (2:4)

משחק גדול במפרץ. הניינרס נהנים מפתיחת עונה חלומית ומסרבים להפסיד, אפילו תחת תנאי מזג האוויר האיומים שהקשו עליהם מאוד בוושינגטון והגבילו אותם לשלושה שערי שדה. ההגנה נראית נהדר והיא תיאבק בקייל אלן המפתיע, שימשיך לפתוח על חשבון קאם ניוטון המתאושש מפציעה. הפנת'רס ב-0:3 בחוץ העונה.

ניו אינגלנד (0:7) - קליבלנד (4:2)

הפטריוטס ממשיכים לחסל יריבות בעזרת ההגנה המפלצתית שלהם ואם זה יראה כך גם בפוקסבורו מול אכזבת העונה עד כה, הרי שלבייקר מייפילד וחבריו מצפה ערב ארוך במיוחד. הבראונס חוזרים משבוע החופש אחרי פתיחה מאוד מאכזבת לעונה ויצטרכו לעשות משהו שונה לגמרי, אבל הסיכוי שזה יקרה לא נראה גבוה מדי.

יוסטון (3:4) - אוקלנד (3:3)

ההפסד המאכזב באינדיאנפוליס שלח את הטקסאנס ודשון ווטסון צעד לאחור והם רוצים לסגור פערים בבית נגד ג'ון גרודן וחבורתו המשונה. אוקלנד נהנית לעיתים ממשחקים נהדרים ולפעמים, ההגנה שלה קורסת לחלוטין, כמו שקרה נגד ארון רוג'רס בראשון שעבר.

קנזס סיטי (2:5) - גרין ביי (1:6), שני, 2:20

זה אמור היה להיות ה-משחק של המחזור, אולי של העונה כולה, אבל הפציעה של מהומס מנעה זאת ורוג'רס ינסה לנצל את המפגש מול מאט מור כדי להוביל את האורזים לעוד ניצחון גדול ולסבך את הצ'יפס, שכבר הפסידו פעמיים בשלושה משחקי בית העונה. ההגנה של קנזס סיטי הייתה אדירה נגד דנבר, אך האם זה יספיק גם מול הפאקרס?

פיטסבורג (4:2) - מיאמי (6:0), שלישי, 2:15

וממשחק שהבטיח רבות, למשחק שלא מבטיח כלום. הסטילרס רק רוצים שהעונה המסויטת שלהם תיגמר בלי עוד תקלות ולפחות נהנו מניצחון על הצ'ארג'רס לפני שבוע החופש. מיאמי? היא עמוק בטאנקינג, מחכה לבחירה 1 ומצליחה בשבועיים האחרונים להפסיד גם משחקים בהם היא נראית תחרותית יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully