וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "עכשיו אנחנו מוכנים לשחק טוב יותר"

מאמן מכבי תל אביב טען כי משחק הבית הראשון ביורוליג הוא תמיד הקשה ביותר ומקווה שלקחי השבוע שעבר ייושמו מול ולנסיה (ה', 21:05, ספורט5): "עכשיו נתחיל להרגיש טוב יותר ונדע מה צריך לעשות בדקות האחרונות"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
רוצה להימנע מהפתעות. ספרופולוס/לירון מולדובן

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05, ספורט5) את ולנסיה במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. הצהובים, שהשיגו בשבוע שעבר את הניצחון הראשון שלהם העונה בתום הארכה מול הכוכב האדום בלגרד, מקווים לא להסתבך שוב מול יריבה נחותה. ולנסיה היא הקבוצה היחידה ביורוליג שעדיין לא ניצחה העונה וגם בליגה הספרדית היא עומדת על מאזן שלילי של 3:2 ובסך הכול סוחבת איתה ארבעה הפסדים ברציפות בכל המסגרות, כולל 79:63 ביתי למלאגה השבוע בליגה.

"יש לנו משחק מסוכן מאוד, כי אנחנו פוגשים יריבה טובה עם סגל עמוק", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "יש לוולנסיה שלושה הפסדים אז היא תילחם חזק מאוד על הניצחון הראשון שלה. נצטרך להיות מוכנים, מאוד מרוכזים ולהילחם, אנחנו יודעים את הנקודות החזקות והפחות חזקות שלה. כקבוצה ספרדית היא רצה הרבה, צריך לעצור את הסלים הקלים. משחק הבית הראשון הוא תמיד הקשה ביותר ועברנו את המשוכה הזאת, עכשיו נתחיל להרגיש טוב יותר, אנחנו מוכנים לשחק טוב יותר".

המאמן נשאל על הניצחון הדחוק מול הכוכב האדום בלגרד, שכמעט ואבד: "אם נלמד מהמשחק מול הכוכב האדום, לא נחזור על אותן טעווית. כולם יודעים שהמשחק נגמר אחרי 40 דקות, וצריך לשחק עד הסוף. למזלנו לא שילמנו את המחיר, אבל זה לקח גדול שצריך ללמוד ועכשיו נדע מה צריך לעשות בדקות האחרונות".

לבסוף, על צמד שחקניו הצעירים יובל זוסמן ודני אבדיה אמר: "כשבאתי לתפקיד נתתי לזוסמן תפקיד גדול והוא הצליח, ועכשיו אנחנו עושים את אותו הדבר עם דני. שניהם בתהליך, הם מנסים לבסס את עצמם במערכת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully