וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אדלר ינהל את המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע

23.10.2019 / 9:23

השופט, שניהל את גמר גביע הטוטו, ינהל גם את המשחק המסקרן שייערך בשני. ריינשרייבר ישפוט בין בני יהודה לבית"ר ירושלים, ליאני בין הפועל חיפה להפועל תל אביב

השופט זיו אדלר. יוסי ציפקיס
מנוסה במפגשים בין הגדולות. אדלר/יוסי ציפקיס

השופט זיו אדלר ינהל את המשחק המרכזי של המחזור הקרוב ביום שני בבלומפילד בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. אדלר ששפט העונה גם את גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, שובץ בשנים האחרונות מספר פעמים לשפוט את המפגשים בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע שמחלקות ביניהן את האליפויות בשבע השנים האחרונות. שופט ה-VAR במשחק יהיה אוראל גרינפלד שחוזר לארץ אחרי ששפט בהצלחה את משחקה של מנצ'סטר סיטי מול אטאלנטה בליגת האלופות.

את המשחק בין בני יהודה לבית"ר ירושלים שייערך ביום ראשון בבלומפילד ישפוט רועי ריינשרייבר ששימש כשופט הישראלי הראשון בליגת האלופות על עמדת ה-VAR במחזור המשחקים האחרון.

לירן ליאני ישפוט את המשחק המסקרן שיפתח בשבת את המחזור השמיני בין הפועל חיפה להפועל תל אביב. יתר המשחקים: הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה אותו ישפוט איתן שמואלביץ'. הפועל קרית שמונה מול הפועל רעננה אליו נשלח יגאל פריד. שלומי בן אברהם ינהל את המשחק בין הקבוצות במשבר מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד ואוהד אסולין ישפוט את המשחק בין סקציה נס ציונה להפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully