וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ה-NBA לא שודרו בסין, שאקיל: "מותר לנו להגיד מה שאנחנו רוצים"

בעקבות הסכסוך המתוקשר, בסין החליטו על צעד חריג. הסנטר האגדי: "דריל מורי צדק". כוכב הקליפרס לאחר הניצחון על הלייקרס: "התרגשתי מאוד, היה מדהים"

עבור חובבי ה-NBA, לא פשוט להמתין כחמישה חודשים עד לתחילת העונה לקראת סוף אוקטובר. בטח ובטח אחרי קיץ כל כך מטורף, שכלל טריידים משוגעים וכמה מהציוותים המסקרנים בשנים האחרונות. הלילה (בין שלישי לרביעי), ליגת הכדורסל הטובה בעולם סוף סוף יצאה לדרך, עם שני משחקים שבהחלט סיפקו את הסחורה; במשחק הראשון של העונה ניצחה האלופה טורונטו את ניו אורלינס אחרי הארכה ובשני גברה לוס אנג'לס קליפרס על היריבה העירונית לוס אנ'גלס לייקרס בדרבי של עיר המלאכים העמוס בכוכבים.

במקומות רבים בעולם צפו בצמד המשחקים המרתק, אך בסין לעומת זאת החליטה הממשלה שלא לשדר את משחקי הפתיחה, זאת בשל הסכסוך המתוקשר שנוצר בינה לבין ה-NBA, זכר לציוץ של הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, שהביע תמיכה במחאה שנערכת בהונג קונג נגד הממשל הסיני.

"דריל מורי צדק", אמר שאקיל אוניל שהתייחס גם הוא לפרשה. "אם אנחנו כבני אדם נתקלים במשהו לא בסדר שמתרחש בעולם, יש לנו זכות להגיד שזה לא בסדר, וזה בדיוק מה שמורי עשה. אנחנו כאמריקאים עושים המון עסקים בסין, זה נכון, אבל צריך לזכור שאחד הערכים הבולטים בתרבות שלנו היא חופש הביטוי. מותר לנו להגיד מה שאנחנו רוצים, ואם מישהו לא מקבל או מבין את זה, שיתמודד".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
"יהיה נהדר כשכולם יחזרו". קוואי מול לברון/GettyImages

"היה נהדר לראות את האוהדים של הקליפרס מאושרים", אמר לאונרד הנרגש בסיום. "היה משחק מלא ברגשות ואני שמח שיצאנו ממנו עם ניצחון. עבדנו קשה מאוד, כל אחד מהשחקנים דחף את עצמו וראינו את זה על הפרקט. לפני המשחק הייתי מאוד נרגש, אתמול בלילה למשל. ידעתי שהמשפחה שלי תגיע לראות אותי וידעתי שאשחק בעיר שבה נולדתי, זה היה מדהים".

"קליפרס הייתה קבוצה חזקה גם בעונה שעברה, אז בטח שהיא תהיה גם השנה ובלי קשר אליי", הוסיף הכוכב. "עדיין חסרים לנו כמה שחקנים כדי להשלים את הפאזל, ויהיה נהדר כשכולם יחזרו".

עוד בוואלה!

ה-NBA יצאה לדרך: קליפרס גברה על לייקרס, טורונטו ניצחה בהארכה

לכתבה המלאה

קבוצה נוספת שניצחה היא טורונטו, שגברה על ניו אורלינס ובכך רשמה ניצחון שביעי במשחק פתיחה בשמונה השנים האחרונות. "היה משחק משוגע", ציין פסקל סיאקם. "שימח אותי לראות שאוהדים מאושרים, ניצחון במשחק הפתיחה זה משהו שלא אשכח לעולם. חיכינו הרבה זמן למשחק הזה, אז אני באמת שמח שיצאנו עם ה-W. עברנו מסע ארוך, אחרי זכייה באליפות, והיינו צריכים להתכונן למשחק ראשון של העונה. לא פשוט, אבל שוב, עשינו זאת". הטבעת? אני מקווה שהיא תתאים, אולי לשלוש אצבעות ולא לאחת. אני משוכנע שהיא שווה הרבה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully