וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף בספק למשחק של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה

23.10.2019 / 8:44

הקשר כבר חזר לאימונים מלאים, אבל חזר להרגיש כאבים ועלול להחמיץ את ההתמודדות ביום ראשון. אכזבה מהתנהלותו של בן חיים

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

על אף שערך לאחרונה אימונים מלאים ונראה היה שיחזור לסגל של בית"ר ירושלים, אופיר קריאף עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה בשריר שבגינה הוא נעדר לאחרונה. אתמול לאחר כמה סיבובי ריצה עם חבריו, קריאף חש כאבים ונטש את האימון. אם הוא לא יצליח לערוך אימונים מלאים בימים הקרובים עד למשחק נגד בני יהודה ביום ראשון, הוא עשוי לא להיכלל בסגל.

הצוות המקצועי יראה לשחקנים קטעים ממשחקי בני יהודה, בעיקר בנוגע לסגירות ההגנתיות והיציאות למתפרצות של שחקניו של יוסי אבוקסיס. על אף ה-0:4 נגד סקציה נס ציונה ביום שבת, בבית"ר הודו כי היכולת לא הייתה מרשימה ולא תספיק בהמשך המשחקים. המאמן רוני לוי לא צפוי לערוך שינויים ב-11, פרט לחזרתו של איתמר ניצן לשער לאחר הרחקה.

במועדון ישנה אכזבה מהתנהלותו של הבלם טל בן חיים, ממנו מצפים שייקח מנהיגות ולא ישדר תסכול מתמשך בגלל שהוא יושב על הספסל במשחקים האחרונים. העובדה כי בחלק מהנצחונות הבלם כלל לא הלך לחגוג עם חבריו בסיום לא נעלמה מעיניהם של ראשי המועדון. לבן חיים חוזה עד לסיום העונה בבית"ר בשכר של כ-200 אלף יורו.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
נטש את האימון. קריאף/סוכנות ג'יני

הנהלת המועדון הביעה אתמול כעס על בני יהודה, בשל העובדה כי לא הוצאו למכירה יותר מ-950 כרטיסי נוער לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק. כעת נותרו אך ורק כרטיסים במחיר אחיד של 80 שקל ומהמועדון נמסר: "אנו מצרים על הדרך בה בחרה הנהלת בני יהודה ונעשה את כל מה שניתן על מנת לדאוג לאוהדים שלנו". במועדון מצפים שההתאחדות והמנהלת ייכנסו לתמונה.

בבני יהודה העבירו תגובה הבוקר: "ההחלטה להגביל בשלב זה את מכירת כרטיסי הנוער לאוהדי בית"ר ירושלים לקראת משחק הבית הקרוב בין שתי הקבוצות, התקבלה לאחר התייעצות עם גורמי אבטחה ומקרי עבר, המעידים על כך שאחוז לא מבוטל של כרטיסי נוער נרכשים על ידי אוהדים בוגרים במכירה מוקדמת (אינטרנטית/טלפונית).

"אגב, כך גם קרה עם פתיחת מכירת הכרטיסים אתמול אחר הצהריים, לקראת המשחק ביום ראשון. לאחר כשעתיים מפתיחת המכירה נרכשו בסך הכל 400 כרטיסים על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, מתוכם כ-180 כרטיסי נוער! ברור לכל בר דעת שמדובר בכמות שאינה פרופורציונאלית ושרק מחזקת את הטענה שיש להגביל בשלב ראשון את כמות כרטיסי הנוער הנמכרים במכירה מוקדמת.

"ולכן, כאמור, בשלב הראשון הוחלט לבדוק, לאחר סיום מכירת ההקצבה הראשונית של כרטיסי הנוער (כ-1,000 כרטיסים!), את אחוז מכירת כרטיסי הנוער מסך הכרטיסים שימכרו נכון לאותה הנקודה, ולאחר מכן תתקיים היערכות מחודשת עם הגורמים הרלוונטים לגבי המשך ואופי המכירה.
חשוב להדגיש שרכישת כרטיסי נוער על ידי אוהדים בוגרים יכולה להוביל ללחץ בבדיקות הביטחוניות בכניסות לאצטדיון וחלילה לחמור מכך.

"חבל שהנהלת בית"ר ירושלים, המודעת למצב, בחרה לעשות סערה בכוס מים מעניין שהיא בעצמה מנסה להתמודד איתו במשחקי הבית שלה. היו עושים נכון אם היו מגבים את הרעיון שיזמנו במטרה למנוע, או לפחות למזער, את התופעה של רכישת כרטיסי נוער על ידי אוהדים בוגרים. תופעה שגם הם, בדומה ללא מעט קבוצות אחרות בכדורגל הישראלי, מתמודדות איתה כמעט על בסיס קבוע".

עוד בוואלה!

עידן ורד אמור לחזור לסגל של בית"ר ירושלים בנובמבר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully