וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת: 0:1 לוושינגטון על יוסטון בוורלד סיריס

הנשיונאלס הדהימו את האסטרוס עם מהפך ו-4:5 בפתיחת הסדרה, כשהם רושמים ניצחון פלייאוף שביעי ברציפות. חואן סוטו הכניס שלוש ריצות

חואן סוטו וושינגטון נשיונאלס. AP
איזה לילה. סוטו/AP

יוסטון - וושינגטון 5:4 (0:1 לנשיונאלס בסדרה)

אי אפשר לעצור את וושינגטון. הנשיונאלס הדהימו הלילה (בין שלישי לרביעי) את יוסטון עם 4:5 ועלו ל-0:1 בוורלד סיריס, כשהם רושמים ניצחון פלייאוף שביעי ברציפות אחרי המהפך הגדול מול הדודג'רס והסוויפ על הראש של סנט לואיס.

יוסטון התייצבה לסדרת הגמר כפייבוריטית הגדולה ביותר מאז 2007 ופתחה בהתאם, עם דאבל של יולי גרייל שהכניס צמד ריצות באינינג הראשון. אלא שריאן צימרמן הוותיק הגיב עם סולו הומראן באינינג הבא וחואן סוטו השווה עם פצצה משלו באינינג הרביעי והפך לאחד הצעירים אי פעם שחבטו להומראן בוורלד סיריס.

באינינג החמישי הנשיונאלס כבר דהרו קדימה, עם סינגל של אדם איטון שהשלים את המהפך ודאבל של סוטו, שהוסיף צמד ריצות והעלה ל-2:5. ג'ורג' ספרינגר כמעט הציל את המצב עבור המארחים, עם סולו הומראן באינינג השביעי ודאבל שהכניס ריצה נוספת בשמיני, אבל הקלוזר שון דוליטל סיפק ארבעה אאוטים בטוחים והכריע.

מקס שרצר יצא אחרי חמישה אינינגים, כשהוא מתאושש מהפתיחה החלשה ומסיים עם שבעה סטרייקאאוטים. גריט קול, שהיה כמעט בלתי נגיע בפלייאוף עד כה, משך שבעה אינינגים, אך הרשה חמש ריצות והכיש שישה חובטים. ג'סטין ורלאנדר וסטיבן שטרסבורג ייפגשו למשחק 2, בין רביעי לחמישי (3:07) ויוסטון לפתע עם הגב אל הקיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully