וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת הנשים בגלשני רוח פוטר בגלל קשר אישי עם גולשת

22.10.2019 / 18:57

הנהלת איגוד השייט הפסיקה את ההתקשרות עם פייר לוקה לאחר שנודע כי הוא מצוי בקשר שהתפתח עם קטי ספיצ'קוב. השניים הודו שהם מנהלים מערכת יחסים

איגוד השייט

על כזה דבר לא שומעים כל יום: הנהלת איגוד השייט התכנסה היום (שלישי) והחליטה בתאום עם מאמן נבחרת הנשים בגלשני רוח, פייר לוקה, על הפסקת ההתקשרות עמו לאלתר ובכפוף לשימוע על פי חוק. ההחלטה התקבלה לאחר שנודע כי המאמן מצוי בקשרים אישיים שהתפתחו עם הגולשת קטי ספיצ'קוב. בשיחה עם המאמן והגולשת, אישרו השניים את הקשר ביניהם.

הגולשת קטי ספיצ'קוב עם מאמנה פייר לוקה. איגוד השייט, אתר רשמי
קשר אישי אסור. פייר לוקה וקטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השייט

לפיכך ובהתאם לקוד האתי של איגוד השייט והתקנות הוחלט על הפסקת עבודתו של המאמן לאחר שלוש שנות עבודה. הנהלת האיגוד הטילה על הוועדה המקצועית להביא בתוך שבעה ימים הצעה למינוי מאמן חדש לנבחרת.

כמו כן החליטה הנהלת האיגוד על הקמת ועדה מיוחדת בראשות מנכ"לית האיגוד סמדר פינטוב, סמנכ"לית הוועד האולימפי והשייטת האולימפית לשעבר עו"ד ורד בוסקילה, מנכ"ל היחידה לספורט הישגי דני אורן והיועץ המשפטי של האיגוד עו"ד אייל יפה. על הוועדה הוטל לבצע בדיקה, לאור טענות כי יחסי הקירבה בין המאמן לגולשת, שעמה התפתח קשר אישי, השפיעו לכאורה בדרך כלשהי על הישגיה בתחרויות הבינלאומיות ועל הניקוד שצברה היא וחברותיה לנבחרת במרוץ לאולימפיאדת טוקיו 2020.

לפני קצת פחות מחודש שפיצ'קוב רשמה את הישג השיא שלה בקריירה, כשקטפה את מדליית הכסף באליפות העולם בגלישת רוח הנערכת באיטליה. ההישג הזה נתן לה כמעט בוודאות את הכרטיס לאולימפיאדה בטוקיו, אך הפרשה הזו עלולה לפגוע בה בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully