וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל על הכתפיים של סטף, סטיב קר: "תומפסון לא צפוי לשחק השנה"

מאמן גולדן סטייט הפריך את ההערכות האופטימיות שגרסו שהכוכב יחזור בפגרת האולסטאר: "לי היתה פציעה כזו ולא שיחקתי שנה, נצטרך להסתדר בלעדיו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההערכות האופטימיות גרסו שקליי תומפסון כוכבה של גולדן סטייט יחזור מהפציעה הקשה שלו ויעמוד לרשות סטיב קר בתקופה של פגרת האולסטאר או קצת אחריה. אלא שהמאמן הפריך את ההערכות האופטימיות האלו בראיון שערך ל-NBC.

"לא סביר שהוא יחזור לשחק השנה. אנחנו צריכים להבין את זה", אמר קר והוסיף, "צריך להיות ריאלי ולהבין שקרע ברצועות הברך זו פציעה קשה מאוד. לי היתה פציעה כזו בקולג' ולא שיחקתי שנה שלמה. בדרך כלל פציעה כזו משביתה מצריכה לפחות שנה של החלמה ואם כך יהיה עם קליי, נצטרך להסתדר בלעדיו".

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון פצוע. רויטרס
כנראה שלא נראה אותו בעונה הבאה. קליי תומפסון/רויטרס

קר השאיר שביב של תקווה כשהוסיף ש"אנחנו משאירים את הדלת פתוחה למקרה שתהליך השיקום יעבור בצורה מושלמת והרופאים ייתנו לו אור ירוק. אבל המציאות היא שב-1 באפריל יעברו רק תשעה חודשים מהפציעה שלו".

כזכור, תומפסון נפצע במשחק מספר 6 בסדרת הגמר מול טורונטו, כמו גם קווין דוראנט שחתם בינתיים בברוקלין. ההחלמה מפציעה שכזו אכן לוקחת בדרך כלל כשנה, אבל היו שחקנים שחזרו מוקדם יותר מפציעה מהסוג הזה כמו אימאן שאמפרט למשל שב-2012 חזר אחרי תשעה חודשים.

מה שבטוח, גולדן סטייט תנקוט במשנה זהירות אחרי טראומת דוראנט, שחזר מקרע בגיד האכילס, רק כדי להיפצע שוב בגמר וגם הוא צפוי להחמיץ את כל העונה הבאה. מי שיקבל הרבה דקות העונה בהיעדרו של קליי תומפסון הוא דיאנג'לו ראסל. הגארד, שנתן עונה נהדרת בברוקלין אשתקד, יהיה זה שיצטרך לסייע לסטף קרי ודריימונד גרין במאמצים של הווריירס להגיע לפלייאוף מהמערב שהשנה יהיה חזק במיוחד אחרי ההתחזקות של הקבוצות מלוס אנג'לס, כשגם ניו אורלינס, דנבר, יוטה, פורטלנד, יוסטון ודאלאס צפויות לתת פייט של ממש.

עוד בוואלה!

הכו, מומחים: האם אתם מכירים את 30 שחקני ה-NBA הללו?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully