וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: אליצור נתניה תנסה להפתיע את עירוני נהריה

קבוצת הלאומית בונה על המשבר אליו נקלעה הקבוצה של דני פרנקו ומקווה להדהים עם הסגל הצעיר שלה. פרנקו: "צריכים לתפוס את עצמנו, לא יעזור לנו לשבת ולהתבכיין" (19:00, אין שידור)

בווידאו: הפסדה של עירוני נהריה למכבי תל אביב בגביע ווינר

רוב המשחקים בסיבוב הראשון של גביע המדינה מבליטים את פערי האיכות בין הקבוצות בליגת העל לבין אלו שבלאומית, אבל פוטנציאל לסנסציה עשוי להתפתח מחר (רביעי, 19:00) באולם ישורון, כשאליצור עירוני נתניה תארח את עירוני נהריה. התקוות של נתניה נוגעות בעיקר למשבר שאליו נקלעה נהריה בפתיחת העונה. דני פרנקו ושחקניו הובסו השבוע 85:55 בידי הפועל ירושלים, ולא הצליחה לקלוע יותר מ-63 נקודות באף אחד משלושת משחקיה.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"נוציא את עצמנו מזה". דני פרנקו/דני מרון

"זה המשחק החשוב ביותר שיש לנו השבוע", קבע פרנקו. "אנחנו לא אותה קבוצה שהיינו בהכנה לעונה. אנחנו צריכים לעזור לשחקנים למצוא את הדרך להיכנס יותר טוב למשחק, בעיקר מבחינה התקפית. יש לנו דרך ארוכה ללכת, ואני סומך על השחקנים שיש לנו. נוציא את עצמנו מזה. אין לנו הרבה זמן, ואולי טוב שיש לנו את המשחק בגביע. אנחנו צריכים לתפוס את עצמנו. לא יעזור לנו לשבת ולהתבכיין".

נתניה מציגה את אחד הסגלים הצעירים בליגת המשנה, כשרז אדם, אלוף אירופה המכהן עם נבחרת העתודה, משמש קפטן הקבוצה. פעמיים אלוף אירופה עם נבחרת העתודה הוא הקפטן. הנתנייתים יעניקו העונה הזדמנות לצעירים כמו אייל ננקין, איתי מושקוביץ', תומר אסייג וסער יהודה. מאמן הקבוצה הוא רובן נייברגר, ושני הזרים שישחקו העונה בשורותיה הם הפורוורדים האמריקאים קמרון ניילור וברייס וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully