וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתרון וההיסטוריה לצד ריבר, מאמן בוקה מתעקש: "אל תחשבו שאנחנו כבר מתים"

הסופרקלאסיקו השני בחצי גמר הליברטדורס: זוכת המפעל מגיעה לבומבונרה עם יתרון 0:2 ואחרי 14 משחקים ללא הפסד. טבס יפתח וינסה להוביל למהפך היסטורי, גם האוהדים מחפשים נקמה על תקרית האוטובוס (3:30, ספורט 1)

AP

בווידאו: תזכורת קטנה מאירועי השנה שעברה

האם בוקה ג'וניורס תשיג את הנקמה שלה? והאם זה יקרה על המגרש או מחוצה לו? כ-10 חודשים לאחר הסופרקלאסיקו המפורסם שהועבר למדריד ובסיומו ריבר פלייט זכתה בגביע ליברטדורס, המיז'ונריוס נמצאים בדרכם לגמר נוסף, כשבוקה תארח את גומלין חצי הגמר בניסיון למחוק פיגור של שני שערים. ניצחון בשלושה שערים יעלה את המארחת, 0:2 ביתי ישלח את המשחק לפנדלים (ללא הארכה) ואילו ניצחון של בוקה בשני שערים כשריבר כובשת (1:3 או 2:4 למשל) יעלה את האורחת בזכות שערי חוץ.

העולה מהמשחק הלילה (בין שלישי לרביעי, 3:30, ספורט 1) תפגוש בעוד חודש בדיוק בגמר בסנטיאגו, צ'ילה, את המנצחת בין פלמנגו לגרמיו הברזילאיות (1:1 במשחק הראשון, הגומלין בלילה הבא במרקאנה).

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו חוגג. רויטרס
רוצה גמר שלישי כמאמן ריבר פלייט. מרסלו גז'ארדו עם אנסו פרס/רויטרס

לפני שלושה שבועות הפגינה ריבר את עליונותה במונומנטל, עם 0:2 מפנדל של רפאל סנטוס בורה ושער נוסף של איגנסיו פרננדס, שהפכו את מרסלו גז'ארדו למאמן עם הכי הרבה ניצחונות במפגשי הסופרקלאסיקו במפעל (שלושה כאלה). ניקולאס קפאלדו הצעיר הורחק אצל בוקה בתוספת הזמן, אבל הקבוצה של גוסטבו אלפרו קיבלה בחזרה את דניאלה דה רוסי האיטלקי שימתין הלילה על הספסל להזדמנות שלו.

אלפרו צפוי לבצע ארבעה שינויים בהרכב שלו, כשקרלוס טבס יפתח וכך גם חוליו בופאריני, אגוסטין אלמנדרה ואדוארדו סאלביו. "אל תחשבו שאנחנו כבר מתים", הגיב אלפרו לטענות כי ההתמודדות הוכרעה כבר במשחק הראשון, כשאפילו דייגו מראדונה טען שבלתי אפשרי שקבוצתו האהובה תעפיל לגמר. "זה המשחק הכי חשוב בחיים שלי", הדגיש אלפרו, "כך אני מתייחס לזה וזה מה שאני מבקש גם מהשחקנים שלי".

קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס בחימום. רויטרס
יפתח הפעם. קרלוס טבס/רויטרס

בוקה מקווה שהאווירה החמה בבומבונרה תסייע לה לפרוץ את ההגנה של היריבה המושבעת, שמאפשרת לקבוצות מולה רק שתי בעיטות למסגרת בממוצע בקמפיין הנוכחי וספגה רק פעם אחת בחוץ השנה. ריבר לא הפסידה ב-14 משחקיה האחרונים בליברטדורס, והפעם האחרונה שנוצחה במשחק חוץ (וגם האחרונה בה ספגה יותר משני שערים) הייתה בנובמבר 2017, אז לאנוס גברה עליה 2:4. תוצאה כזו, כאמור, תסדר לגז'ארדו את הכרטיס לגמר השלישי שלו כמאמן והשביעי בתולדות המועדון. "אל מונייקו" הודיע כי ימשיך עם אותו הרכב, כשהקפטן לאונרדו פונסיו והקולומביאני חואן פרננדו קינטרו חזרו לסגל אחרי פציעות.

גם הפעם ענייני האבטחה עומדים במוקד, כשיש חשש כי האוטובוס של ריבר יותקף על ידי אוהדי בוקה כסגירת חשבון על אירועי הגומלין המפוצץ של השנה שעברה. כ-1,500 אנשי ביטחון נדרשו למבצע האבטחה הזה והממונה על הביטחון מטעם עיריית בואנוס איירס אמר: "יש לנו שלוש או ארבע אלטרנטיבות לכניסה ויציאה של אנשי ריבר. אנחנו לא נדווח על זה כי ידוע לנו שאוהדי בוקה מחפשים כל שביב מידע כדי להשיג איזושהי נקמה".

אוהדי בוקה ג'וניורס בטירוף ברחובות בואנוס איירס. רויטרס
מה הם מכינים? אוהדי בוקה ג'וניורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully