וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון? בשחטאר דונייצק לא מתייחסים לסטריאוטיפים"

אחד מהסקאוטים של אלופת אוקראינה סיפר: "מנור הגיע ממועדון קטן במדינה שלא ידועה בזכות הכדורגל שלה. זה סקאוטינג טהור"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אחד מהסקאוטים של שחטאר דונייצק, גלב קורניינקו, התראיין לתקשורת האוקראינית וסיפר בין היתר על תהליך המעקב אחר מנור סולומון. קורניינקו בן ה-26, היה עיתונאי, הפך לסוכן שחקנים ובהמשך הצליח לקבל עבודה בשחטאר.

"המצב עם מנור סולומון היה מעניין. עקבתי אחריו מאז שהוא היה בן 17 ועלה לבוגרים של קבוצה קטנה בישראל, מכבי פתח תקוה", סיפר קורניינקו, "לצערי, כשהוא הפך לבן 18 כבר אי אפשר היה לצרף אותו בגלל שהוא היה צריך לשרת בצבא הישראלי. הוא נשאר ברשימות הרכש שלנו, מדי פעם נעלם, צץ מחדש ושוב נעלם. אבל אז, כשהוא היה יכול לעזוב את ישראל באופן חוקי, הוא חזר לראש הרשימה".

הסקאוט המשיך: "ההעברה הזו היא דוגמה טובה לכך שבשחטאר דונייצק אנחנו חושבים באופן נקי מסטריאוטיפים. רכשנו שחקן ממועדון קטן במדינה שלא ידועה בזכות הכדורגל שלה. שחקן בלי סטטיסטיקה מיוחדת או מספרים גדולים. זו עסקה שנעשתה בזכות סקאוטינג טהור".

סולומון עבר לשחטאר דונייצק בינואר 2019 תמורת כ-6 מיליון יורו. הוא התאקלם היטב בחצי העונה הראשונה שלו באוקראינה והפך לחלק בלתי נפרד מהרוטציה. העונה הוא שותף ב-11 משחקים בכל המסגרות וכבש שני שערים, אחד מהם שער ניצחון בחוץ על אטאלנטה בליגת האלופות.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק רובין גוסנס שחקן אטאלנטה. רויטרס
" מדי פעם נעלם מהרשימה, צץ מחדש ושוב נעלם". סולומון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully