וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של זידאן בריאל מדריד יהיה בסכנה במקרה של הפסד לגלאטסראיי

המאמן הולך ומאבד את כוחו בתוך המועדון ועל פי "אס" עשוי לעזוב בסיום שלב הבתים. במקביל גוברות השמועות על קאמבק של מוריניו

עריכת וידאו: מתן חדד

פתיחת העונה הפושרת של ריאל מדריד עשויה להוביל לסיום דרכו של זינדין זידאן כבר בתקופה הקרובה. כך על פי דיווח הבוקר (שלישי) ב"אס". הבלאנקוס יתארחו הערב (22:00, ספורט 5) באיסטנבול אצל גלאטסראיי במשחק ההזדמנות האחרונה בליגת האלופות, כשבמאזנם נקודה אחת בלבד משני משחקים - והפסד צפוי לגרום לזעזוע.

על פי הדיווח, זידאן איבד רבים מתומכיו בהנהלת ריאל מדריד בחודשים האחרונים, והנשיא פלורנטינו פרס מתכוון לבחון בכל מקרה את סוגיית המאמן לקראת סוף שלב הבתים של הצ'מפיונס. כמו כן דווח ש"בשבועות האחרונים שמו של ז'וזה מוריניו חזר לרחף מעל הסנטיאגו ברנבאו", ושהמאמן הפורטוגלי שצמא לחזור לכדורגל לראשונה מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד יסכים להתמנות למאמן ריאל באמצע העונה - גם אם לא יקבל הבטחה להישאר בעונה שלאחר מכן.

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. רויטרס
על הכוונת. זידאן/רויטרס

ב"אס" ציינו ש"ברור שמוריניו הוא לא הפיתרון האידיאלי למצב הנוכחי, בייחוד לאור העובדה שהשחקנים הבכירים בקבוצה עדיין תומכים בזידאן". על כן, מועמד נוסף לרשת את זידאן הוא מי שנחשב למאמן העתיד של המועדון, ראול - אם כי הבלאנקוס רוצים לתת לו "להשתפשף היטב" במחלקת הנוער לפני הקידום שיגיע במוקדם או במאוחר.

אמש התייחס זידאן לשאלות סביב מעמדו, התגונן ואמר ש"בכדורגל אנשים נוטים לשכוח מהר מאוד מה עשית בעבר. לא אכחיש שהשמועות על מאמנים אחרים שמועמדים להחליף אותי מפריעות לי. זה באמת מפריע, אבל אני משתדל להתרכז אך ורק בעבודה שלי ובלהכין את השחקנים הכי טוב שאני יכול למשחק".

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: כריסטיאן אריקסן מתרחק מריאל מדריד, מוריניו שוב מועמד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully