וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלות: ניו אינגלנד הביסה את הג'טס ונותרה מושלמת

האלופה חגגה בניו יורק עם 0:33 מוחץ ועלתה ל-0:7 העונה. ההגנה התעללה בסאם דרנולד, שסיים עם חמישה איבודים ורק 86 יארד ב-11 מ-32. שלושה טאצ'דאונים לסוני מישל

המחזור השביעי ב-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לקיצו עם 0:33 מוחץ של ניו אינגלנד המושלמת (0:7) בניו יורק על הג'טס (5:1).

הפטריוטס הבהירו כבר בדקות הראשונות לאן המשחק הזה הולך, עם דרייב פתיחה מושלם שנמשך 16 מהלכים וכמעט תשע דקות ונגמר בטאצ'דאון של סוני מישל.

משם זה רק הלך והידרדר עבור הסילונים, כשסאם דרנולד נחטף (לראשונה) כבר במהלך ההתקפי השני של המארחת, ניו אינגלנד מוסיפה שער שדה מהיר ואז, בשניות הסיום של הרבע הראשון, טום בריידי מוצא את פיליפ דורסט לטאצ'דאון נוסף וקובע 0:17.

עוד שלושה מהלכים חלפו וקייל ואן נוי השתלט על פאמבל אחרי הסתערות הגנתית נוספת, הפטריוטס מצאו את האנדזון שוב עם ריצה של מישל ועד שדרנולד כבר התקרב לאנדזון בזכות כמה עבירות הגנתיות, הוא מסר חטיפה נוספת ואחר כך איבד עוד כדור בדאונים, בדרך ל-0:24 מוחץ בהפסקה.

את המחצית השנייה פתח דרנולד עם, נחשו מה... חטיפה שלישית במשחק ואחרי פאנט מושלם של האורחים, הסנט של הג'טס טעה בסנאפ ודרנולד האומלל נאלץ לבצע סייפטי באנדזון שלו. שם, באמצע הרבע השלישי, ניו יורק סופסוף עשתה משהו עם חטיפה על בריידי, אבל כמובן, ההגנה של ניו אינגלנד קטפה את דרנולד בפעם הרביעית. בפתיחת הרבע האחרון, מישל נכנס לאנדזון בפעם השלישית אחרי דרייב איכותי של בריידי.

בריידי סיים עם 249 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. דרנולד? 11 מ-32, 86 יארד, ארבעה איבודים באוויר ופאמבל. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully