וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: פורסמו הסגלים, נדאל, דג'וקוביץ', מדבדב ומארי בפנים

הנבחרות פרסמו את הסגלים לטורניר הגמר במדריד כשהטניסאי הבולט היחיד שלא יגיע הוא סשה זברב. סגלים מרשימים לרוסיה, קנדה ואיטליה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
מגיע לשחק כדי להשאיר את התואר בבית. נדאל/GettyImages

נראה שגביע דייויס שיתקיים בין 24-18 בנובמבר בכל זאת ימשוך אליו כמה מהשחקנים הטובים בעולם. הסגלים לקראת הטורניר שייערך במשך שבוע ויכלול 18 נבחרות מתפרסמים לאט לאט ונראה שחלק מהם יהיו מעניינים מאוד.

הבתים:

בית א': צרפת, סרביה, יפן
בית ב': קרואטיה, ספרד, רוסיה
בית ג': ארגנטינה, גרמניה, צ'ילה
בית ד': בלגיה, אוסטרליה, קולומביה
בית ה': בריטניה, קזחסטן, הולנד
בית ו': ארה"ב, איטליה, קנדה

בין הטניסאים הבכירים שיגיעו לטורניר במדריד ניתן למצוא את נובאק דג'וקוביץ' בסרביה, רפאל נדאל בספרד ואנדי מארי למשל בבריטניה. עושה רושם שהשחקן הבכיר היחיד שוויתר על גביע דייויס הוא סשה זברב שלא יהיה חלק מנבחרת גרמניה.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי חוגג. AP
הולך להיות טורניר מעניין מאוד. דג'וקוביץ'/AP

סגלים נבחרים:

אחת הנבחרות המעניינות ביותר היא רוסיה, שהודיעה על סגל שכולל את דניל מדבדב (4 בעולם), קארן חצ'אנוב (9), אנדריי רובלב (22) ויבגני דונסקוי (22).

נבחרת סרביה תגיע כאמור עם נובאק דג'וקוביץ' (1), דושאן לאיוביץ' (33), ויקטור טרויצקי (159), פיליפ קראינוביץ' (46) וינקו טיפסרביץ' (219) באירוע הפרישה שלו.

המארחת ספרד גם תעמיד סגל חזק מאוד בראשות רפאל נדאל (2), רוברטו באוטיסטה אגוט (10), פאבלו קארניו בוסטה (34), פליסיאנו לופס ומרסל גרנויירס, שאמורים לשחק בזוגות.

צרפת גם מעמידה סגל חזק מאוד עם גאל מונפיס (14), בנואה פר (25), ג'ו ווילפריד צונגה (36), פייר הוגו הרבר וניקולא מאהו (4 בזוגות) שישחקו בזוגות.

בריטניה תגיע עם אנדי מארי (127), דן אוואנס (43) וג'יימי מארי שישתף פעולה בזוגות עם ניל סקופסקי.

גם נבחרת ארגנטינה תציג סגל חזק למרות חסרונו של חואן מרטין דל פוטרו. דייגו שוורצמן (15) יוביל את הנבחרת כשאיתו גידו פלה (20), ליאו מאייר (95) והוראסיו סבאז'וס, שישחק בזוגות ומדורג שם שלישי בעולם.

עוד נבחרת עם סגל חזק ומסקרן מאוד היא קנדה, שם ישחקו מילוש ראוניץ' (32), פליקס אוז'ה עליאסים (18), דניס שפובאלוב (27) ו-ואשק פוספיסיל (168).

גם נבחרת איטליה תגיע בסגל חזק מאוד, שכולל את מתאו ברטיני (11), פאביו פוניני (12), אנדראס ספי (71), לורנצו סונגו (56) וסימונה בוללי שישחק בזוגות.

גרמניה תחסר את זברב, אבל גם כך תציג נבחרת חזקה עם יאן לנארד שטרוף (41), פיליפ קולשרייבר (79), דומיניק קופפר (86) והזוג החזק אנדראס מיס וקווין קרביץ.

בארה"ב ישחקו פרנסיס טיאפו (48), ג'ק סוק (251), ריילי אופלקה (37), טיילור פריץ (31) וסם קוורי (47).

קרואטיה גם תגיע בסגל חזק שכולל את מארין צ'יליץ' (23), בורנה צ'וריץ' (24), אנטה פאביץ', ניקולה מקטיץ' ואיבן דודיג.

גם אוסטרליה תגיע בסגל מעניין, שכולל את אלכס דה מינור (28), ניק קיריוס (30), ג'ון מילמן (53), ג'ורדן תומפסון (55) ושחקן הזוגות ג'ון פירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully