וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון ודה רוסי ישובו לנבחרת איטליה? מאנצ'יני: "יהיה נהדר אם זה יקרה"

שני אלופי העולם היחידים של איטליה שעדיין פעילים, צפויים לחזור להופעת פרידה. המאמן התבדח: "לקחת אותם ליורו? אולי למונדיאל הבא"

דניאלה דה רוסי עם ג'אנלואיג'י בופון, נבחרת איטליה 2016. GettyImages
בקרוב האיחוד? דניאלה דה רוסי עם ג'יג'י בופון ב-2016/GettyImages

האם ג'אנלואיג'י בופון ודניאלה דה רוסי יחזרו לנבחרת איטליה? לאחר עליית האזורי ליורו 2020, נשיא ההתאחדות גבריאלה גראבינה הציע להעניק לשניים הופעת פרידה במשחק של הנבחרת, אולי אפילו בחודש הבא עם סיום שלב המוקדמות, וכעת גם המאמן רוברטו מאנצ'יני מאשר ולא שולל אפילו זימון ליורו עצמו, אם כי זה נראה כדבר נימוסים בלבד.

בופון בן ה-41 חזר בקיץ ליובנטוס והוא שיאן ההופעות בנבחרת עם 176 משחקים, בעוד דה רוסי בן ה-36 עזב את רומא לראשונה בחייו ומשחק בבוקה ג'וניורס הארגנטינאית, כשלו היו בנבחרות 21 שערים ב-117 משחקים. השניים הם שני אלופי העולם היחידים שעדיין פעילים מבין 23 שחקני הסגל של איטליה במונדיאל, ויש רצון גדול לכבד אותם במשחק אחד נוסף. "זה הרעיון של נשיא ההתאחדות ואני הסכמתי איתו", הסביר מאנצ'יני. "יהיה נהדר אם נוכל לגרום לזה לקרות. לקחת אותם ליורו? נראה לגבי זה, אולי למונדיאל הבא", סיכם בחיוך.

על הנבחרת אמר מאנצ'יני: "המטרה שלנו היא להחזיר את איטליה למקום בו היא צריכה להיות. הנבחרת שלנו זכתה ארבע פעמים בגביע העולמי, אבל לא זכתה באליפות אירופה יותר מ-50 שנה. זה הזמן לשנות את זה וללכת עד הסוף. אנחנו רוצים להחזיר את האהדה לימי מונדיאל 1990 (מעל 87 אחוזי האזנה למשחק מול ארגנטינה בחצי הגמר). הייתי אז על הספסל ואני זוכר את כל האהבה שקיבלנו אז בכל מקום. אם זה יקרה שוב, זה אומר שהצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully