וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס, אלכוהוליסט: הקרב החדש בין חביב נורמגומדוב וקונור מקגרגור

הלוחם האירי התעצבן על דבריו של נשיא ה-UFC, וכשצייץ שהוא מתכוון להגיע לרוסיה, נענה על ידי היריב הנצחי: "אנחנו לא מכניסים אנסים"

עריכת וידאו: מתן חדד

כנראה שהזמן לא מרפא את הכאב, וגם לא את מערכת היחסים הלוהטת בין חביב נורמגומדוב וקונור מקגרגור. השניים נוהגים לעקוץ אחד את השני באופן די קבוע לאחר הקרב המפורסם באוגוסט 2018, אבל נדמה שהפעם הלוחם הקווקזי אולי עבר את הגבול.

הכל החל כשנשיא ה-UFC דיינה ווייט אמר שהוא "נואש" לקיים קרב חוזר בין השניים, אולם "חביב הוא הגבר הכרגע, קונור כבר לא הגבר, אז חביב הוא זה שקובע. מקגרגור מיהר לענות לווייט בטוויטר ועקץ, בין היתר, את הקרב האחרון של נורמגומדוב, מול דסטין פוארייה. "זה פיאסקו, אלכוהוליסט", השיב חביב, וכשהאירי צייץ "ניפגש במוסקבה, פחדן", הנחית נורמגומדוב את המכה האחרונה: "למוסקבה לא מכניסים אנסים".

העקיצות הללו מצד נורמגומדוב מגיעות על רגע הפרשות האחרונות בהן הלוחם האירי היה מעורב - קטטה בבר באירלנד, ככל הנראה כשהיה שיכור, ותלונה על תקיפה מינית בדצמבר שעבר.

כך או כך, האירי סיים את הוויכוח בטוויטר כשהעלה תמונה שלו מחוץ לשגרירות רוסיה, שם ככל הנראה הגיש בקשה לוויזה. מקגרגור עשוי להגיע למוסקבה כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully