וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "זה אחד הניצחונות הגדולים ביותר בקריירה שלי"

הבריטי התקשה לעצור את דמעות ההתרגשות כשחגג את הזכייה המפתיעה באנטוורפן: "לא ציפיתי להיות בעמדה הזו שוב"

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
לא הצליח לעצור את הדמעות. מארי/AP

961 ימים אחרי שזכה בתואר האחרון שלו, הצליחה אתמול (ראשון) אנדי מארי לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 4:6, 4:6 מול סטן ואוורינקה ולזכות בטורניר אנטוורפן מסבב ה-250 ATP. הבריטי, שבאליפות אוסטרליה השנה אמר שרוב הסיכויים שלא יוכל לחזור לשחק בשל הפציעה הקשה ממנה סבל, השלים את הקאמבק הקסום שלו בצורה נהדרת.

לאחר המשחק התקשה מארי לעצור את הדמעות מההתרגשות ובכה במשך דקות כשהוא יושב על הספסל שלו. "זה כל כך משמעותי בשבילי", אמר מארי, "השנים האחרונות היו ממש קשות בשבילי. לא ציפיתי להיות בעמדה הזו בכלל. אני מאושר, מאושר מאוד". גם יריבו סטן ואוורינקה החמיא לו ואמר: "לראות אותך בחזרה ברמה כזו זה מדהים. אנחנו שמחים מאוד. אני עצוב כמובן כי הפסדתי, אבל אני שמח מאוד לראות אותך בחזרה".

מארי הוסיף לאחר מכן: "גם סטן וגם אני עברנו פציעות בשנים האחרונות. זה מדהים לחזור ולשחק נגד שחקן כמוהו בגמר. היה משחק נהדר. סטן שיחק מדהים. הצלחתי להישאר שם בסוף המערכה השנייה ואיכשהו לזכות בה והמערכה השלישית שוב הייתה קרובה מאוד. סטן שחקן מבריק שזכה בהמון טורנירים גדולים. אנחנו מכירים אחד את השני ואחד את המשחק של השני מצוין כי שיחקנו הרבה משחקים קשים בעבר. ציפיתי לעוד אחד כזה וקיבלתי. נהניתי מהשבוע כאן, האווירה בימים האחרונים הייתה נהדרת. זה אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי".

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
"לראות אותך בחזרה ברמה כזו זה מדהים. אנחנו שמחים מאוד". ואוורינקה החמיא ליריבו/AP

טניסאי העבר גרג רוזצקי אמר אחרי המשחק: "אנדי מארי זכה בטורניר הראשון שלו עם מותן ממתכת. זה מדהים. איזה ספורטאי גדול, לזכות כך אחרי פיגור של מערכה ושבירה מול סטן. מי היה מאמין? זה פשוט מדהים". קפטן נבחרת הדייויס של בריטניה לאון סמית' אמר: "מאמץ יוצא דופן מאנדי מארי. אני כל כך גאה בך". טניסאי העבר ומאמנו של רוג'ר פדרר איבן ליוביצ'יץ': "היפ היפ הוראי (משחק מילים על המותן) מארי. מדהים. ברכות לכל הצוות". מאמנו של מארי ושחקן העבר ג'יימי דלגאדו: "בחזרה למעגל המנצחים. מדהים מה שאנדי מארי עשה וכמובן ברכות לכל הצוות".

פרשן BBC ראסל פולר אמר: "לנצח במשחק כשאתה בפיגור מערכה ו-3:1 במערכה השנייה וגם עם שתי נקודות שבירה נגדך, זה יוצא דופן. לזכות בתואר תשעה חודשים אחרי שעברת ניתוח שהיה אמור לגמור לך את הקריירה זה משהו מהמם. זה היה בסך הכול המשחק ה-17 של מארי מאז החזרה. הכושר הגופני הוא בדרך כלל בעייתי מאוד אחרי היעדרות כל כך ממושכת, אבל לא במקרה של מארי. הוא התחרה, שיחק וניצח במשחק רביעי בארבעה ימים אחרי ארבעה שבועות בטורנירים.

"הוא יסיים את השנה ממש מעט מחוץ ל-100 הראשונים בעולם אחרי הצלחה שאי אפשר היה לדמיין אותה בכלל בשבעת הטורנירים בהם השתתף. עכשיו מארי חוזר הביתה, שם מחכה לו אשתו שאמורה ללדת בקרוב את הילד השלישי ואז הוא יסיים את העונה שלו עם חבריו מנבחרת בריטניה בגביע דייויס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדי מארי. AP
ההתרגשות הייתה גדולה מאוד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully